نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۱

مشخص شدن نام و تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید ام نایت شیامالان

ام نایت شیامالان قراردادی چند جانبه با برادران وارنر امضا کرده و حالا اولین فیلم او طبق این قرارداد مشخص و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید ام نایت شیامالان تایید و اعلام شده است. ورایتی گزارش داد که این کارگردان قراردادی چند جانبه و چند ساله با برادران وارنر امضا کرده که اولین پروژه این قرارداد مشخص شده است. فیلم Trap قرار است اولین فیلم این قرارداد باشد که تحت شرکت فیلمسازی Blinding Edge Pictures که به شیامالان تعلق دارد، تولید خواهد شد. طبق این قرارداد، Blinding Edge Pictures قرار است پروژه‌های اورجینال برای برادران وارنر تولید کند که شیامالان به‌عنوان کارگردان یا تهیه‌کننده در آن‌ها حضور خواهد داشت.

ام نایت شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Trap را بر عهده دارد که این فیلم تریلر قرار است در تاریخ ۲ آگست ۲۰۲۴ (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود. اطلاعاتی بیشتری از این فیلم به‌جز اینکه با اثری دلهره‌آور قرار است طرف باشیم، در دسترس نیست. بااین‌حال، شیامالان طی سال‌های گذشته قراردادی چند جانبه با یونیورسال امضا کرده بود که برخلاف انتظار شاهد ادامه همکاری آن‌ها نبودیم و حالا او برادران وارنر را به‌‌عنوان خانه جدید خود انتخاب کرده است.

شیامالان اخیرا فیلم Knock at the Cabin را کارگردانی کرده است که این فیلم با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شده و تاکنون حدود ۴۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است. فیلم Glass، فیلم Split، فیلم The Visit، فیلم Old، فیلم The Sixth Sense، فیلم Unbreakable، فیلم Signs، فیلم The Village، فیلم Lady in the Water، فیلم The Happening، فیلم The Last Airbender، فیلم After Earth و ۴ قسمت سریال Servant دیگر آثاری هستند که شیامالان وظیفه کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده