نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

اولین تصویر از نیکلاس کیج در فیلم ترسناک Arcadian

اولین تصویر فیلم Arcadian، مبارزه‌ی کیج و فرزندانش برای بقای در یک دنیای آخرالزمانی را نشان می‌دهد.

هالیوودریپورتر اولین تصویر از فیلم اکشن و وحشت‌و‌بقای Arcadian را منتشر کرد که در آن می‌توانیم اولین نگاه به پال، شخصیت بازمانده‌ی آخرالزمان این فیلم با بازی نیکلاس کیج را به‌همراه جوزف و تامس، پسرانش داشته باشیم. هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم که پیش از این با عنوان Sand and Stones تولید آن کلید خورده بود منتشر نشده است، اما ظاهرا روبه‌رویی این خانواده با موجوداتی که پس از غروب آفتاب به شکار انسان‌ها می‌پردازند، محوریت اصلی داستان Arcadian را شکل می‌دهد.

جیدن مارتل که سابقه‌ی بازی در فیلم‌های It و Knives Out را در کارنامه دارد و مکسول جنکیس که با فیلم‌های Dear Edward و Lost in Space شناخته می‌شود، به‌ترتیب نقش‌های جوزف و تامس، نقش پسران این شخصیت بازمانده را برعهده خواهند داشت. زمانی‌که امنیت پناهگاه این خانواده در جهان بی‌قانون و بی‌رحم آخرالزمانی به خطر می‌افتد، پال، به همراه پسرانش باید نقشه‌ی فرار بی‌نقصی را برای زنده ماندن در ایالات متحده‌ی نابود شده طراحی کنند.

مایکل نیلان که پیش از این نوشتن فیلم اکشن Braven با بازی جیسون موموآ را برعهده داشته است، به‌عنوان نویسنده‌ی فیلم‌نامه‌ی Arcadian معرفی شده است. نیلان پیش از این در دیگر فیلم‌های کیج در سال‌های اخیر مانند The Unbearable Weight of Massive Talent ،Willy's Wonderland و Running with the Devil در نقش تهیه‌کننده با او همکاری داشته است.

بنجامین بروئر که پیش از این در فیلم جنایی The Trust سابقه‌ی همکاری با کیج را داشته است، به‌عنوان کارگردان این اثر شناخته می‌شود. بروئر همچنین به‌تازگی در ساخت فیلم Everything Everywhere All At Once به‌عنوان مدیر جلوه‌های ویژه همکاری داشته است. مراحل تصویربرداری Arcadian به‌تازگی در شهر دوبلین ایرلند به‌پایان رسیده است و بروئر در حال حاضر به‌پایان رساندن مراحل جلوه‌های تصویر و تدوین این فیلم مشغول است.

سدی سوورآل در نقش شارلوت، سامنتا کالن به‌عنوان خانم رز و جول گیلمن در نقش هابسون، از دیگر بازیگران Arcadian در حال حاضر به‌حساب می‌آیند. آرین فریزر، برکستون پاپ و دیوید ولف به‌همراه نیلان و کیج تهیه‌کنندگی این فیلم سبک وحشت و بقا را برعهده خواهند داشت.

فیلم The Old Way، فیلم Renfield، فیلم Sympathy for the Devil، فیلم The Retirement Plan از دیگر پروژه‌های کیج برای اکران در سال ۲۰۲۳ به‌حساب می‌آیند. کیج همچنین در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری فیلم Longlegs و کمدی Dream Scenario برای اکران در سال ۲۰۲۴ را پشت‌سر می‌گذارد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده