نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

بحران میانسالی باب ادنکیرک در اولین تریلر سریال Lucky Hank | اعلام تاریخ پخش

شبکه AMC اولین تریلر سریال Lucky Hank با بازی باب ادنکیرک را منتشر کرده که در پایان تاریخ شروع پخش این سریال مشخص شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Lucky Hank منتشر شده است. در این تریلر شاهد بازگشت باب ادنکیرک پس از بازی در سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul به تلویزیون هستیم که در آن نقش هنک را بر عهده دارد که دچار مشکل میانسالی شده است. او رئیس بخش انگلیسی است و از کمبود بودجه کالج عصبانی است و به‌طور مخفیانه صحبت‌های او توسط دانشجویان ضبط می‌شود و در ادامه اتفاقات ناگوار بیشتری برای او مثل گیر کردن حلقه‌های یک دفتر به دماغش رخ می‌دهد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Lucky Hank را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین شبکه AMC اعلام کرد که پخش سریال Lucky Hank از تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۳ (۳۰ اسفند ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. علاوه‌بر تریلر و اعلام تاریخ شروع پخش، شبکه AMC اولین پوستر سریال هنک خوش شانس را نیز منتشر کرد که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

اولین پوستر سریال Lucky Hank

سریال Lucky Hank براساس رمان Straight Man اثر ریچارد روسو ساخته شده است که آرون زلمان، نویسنده سریال Damages و پال لیبرستین، نویسنده سریال The Office به‌عنوان شورانر در این سریال حضور دارند و به‌‌همراه ادنکیرک در نقش تهیه‌کننده اجرایی نیز در سریال هنک خوش شانس حضور داشته‌اند. باب ادنکیرک، میری انوس، سارا امینی، سوزان کرایر، الیویا اسکات ولش، دیدریک بیدر، جکسون کلی، داستین وایات، لایلا فیتزجرالد، شنون دی ویدو، کریس گثارد و هیلی سیلز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Lucky Hank حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده