نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

الیزابت اولسن در نقش یک قاتل در اولین تریلر سریال Love and Death | اعلام تاریخ پخش

شبکه HBO Max اولین تریلر سریال Love and Death با بازی الیزابت اولسن را منتشر کرد که در پایان تاریخ شروع پخش این سریال مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال Love and Death منتشر شده است. شبکه HBO Max به‌تازگی اولین تیزر تریلر مینی سریال عشق و مرگ را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد نقش متفاوت الیزابت اولسن هستیم که در این سریال درام جنایی نقش کندی مونتگومری را بازی کرده است. اتفاقات این سریال در تگزاس دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که داستان یک قتل را دنبال خواهد کرد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Love and Death را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

الیزابت اولسن در نقش کندی مونتگومری با ظاهری ناراحت و در حال حسادت ورزیدن در سریال Love and Death

همچنین پخش سریال Love and Death قرار است از تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۲۳ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۲) با پخش همزمان سه قسمت اول از شبکه HBO Max آغاز شود و مابقی قسمت‌ها به شکل هفتگی پخش خواهند شد. قسمت پایانی سریال عشق و مرگ در تاریخ ۲۵ می (۴ آذر) از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. سریال Love and Death در ۷ قسمت تولید شده است. در این سریال که براساس یک داستان واقعی ساخته شده، کندی مونتگومری با بازی الیزابت اولسن به جرم قتل بتی گور، همسایه خود با تبر مجرم شناخته و بازداشت شد.

سریال Love and Death اقتباسی از کتابی به‌نام Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs اثر جان بلاسام و جیم اتکینسون است. مجموعه ماهانه تگزاس با نام Love & Death in Silicon Prairie که خود بلاسام و اتکینسون آن‌ها را نوشته بودند نیز از دیگر منابع ساخت سریال عشق و مرگ بوده است. دیوید ای. کلی، نویسنده سریال Big Little Lies، وظیفه نوشتن فیلمنامه و لزلی لینکا گلتر، کارگردان سریال Homeland، وظیفه کارگردانی سریال Love and Death را بر عهده داشته‌اند.

الیزابت اولسن، جسی پلمونس، پاتریک فوگیت، لی‌لی ریب، کر گیلکریست، الیزابت مارول، تام پلفری، کریستن ریتر، بث بروریک، برایان دارسی جیمز، مکنزی آستین، بروس مک‌گیل، ریچارد سی جونز، آرون جی رم، اولیویا اپلگیت و درو داترز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Love and Death حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده