نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

همکاری دوباره‌ جی‌جی آبرامز و بازیگر Lost برای ساخت سریال جدید HBO Max

جی‌جی آبرامز در ساخت یک سریال جدید برای شبکه‌ی HBO Max با ستاره‌ی سریال لاست همکاری می‌کند.

پس از انتشار خبر ساخت ساخت اقتباس سینمایی رمان Billy Summers استیون کینگ توسط جی‌جی آبرامز، حالا شرکت برادران وارنر از همکاری با آبرامز برای ساخت یک سریال درام جدید با نام HBO Max خبر داده است. البته ظاهرا پیش از این Duster از سال ۲۰۲۱ در فاز پیش‌تولید قرار داشته است، اما دستور ساخت رسمی آن به‌تازگی از سوی HBO Max صادر شده است؛ هرچند هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ آغاز فیلم‌برداری آن در دسترس نیست.

Duster یکی از سه پروژه‌ی اصلی استودیوی فیلم‌سازی Bad Robot درکنار اسپین‌آف فیلم مشهور شاینینگ با نام Overlook و پروژه‌ی جاستیس لیگ دارک به‌حساب می‌آيد که از سال ۲۰۲۰ در انتظار پیدا شدن شبکه‌ی مناسب برای آغاز ساخت بوده است و حالا با لغو ساخت آن دو پروژه‌ی دیگر، Duster همکاری جدید و اصلی آبرامز و برادران وارنر دیسکاوری خواهد بود.

لاتویا مورگان درکنار آبرامز نویسندگی و تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده خواهد داشت. سریال‌های Into the Badlands ،Parenthood و Shameless از آثاری هستند که مورگان نویسندگی آن‌ها را پیش از این برعهده داشته است. هنوز جزئیات زیادی از این سریال درام هشت قسمتی منتشر نشده است، اما ظاهرا تلاش‌های اولین زن رنگین‌پوست به‌عنوان یک مامور اف‌بی‌آی برای ازبین‌بردن یک سندیکای خلافکاری در جنوب ایالات متحده در سال ۱۹۷۲، تمرکز اصلی فیلم‌نامه‌ی داستر خواهد بود.

سارا آبری، مدیر برنامه‌های اورجینال شبکه‌ی HBO Max درباره‌ی این سریال می‌گوید: «ما برای به‌تصویر آوردن این روایت جنایی پر از آدرنالین برای مخاطبان اچ‌بی‌او مکس بسیار هیجان‌زده هستیم. با وجود قصه‌گویی‌ پیشرو، شخصیت‌های فوق‌العاده و صحنه‌های تعقیب و گریز دیوانه‌وار، این [سریال] تمامی نیازمندی‌ها و عناصر ضروری برای یک برنامه‌ی اورجینال و جدید در شبکه‌ی ما را با خود دارد».

این سریال همچنین ملاقات دوباره‌‌ای برای آبرامز و جاش هالووی از زمان ساخت سریال مشهور لاست به‌حساب می‌آید. هالووی در آن سریال نقش جیمز فورد ملقب به ساویر را برعهده داشت و بازی در نقش ویل بومن در سریال Colony و سریال Yellowstone، سریال پرطرفدار این روزهای شبکه‌ی پارامونت نیز از دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای او محسوب می‌شوند. شخصیت هالووی در Duster جیم نام دارد و او درکنار ریچل هیلسون در نقش نینا، از بازیگران اصلی این داستان جنایی درام محسوب می‌شوند.

سریال‌های The Good Wife ،This Is Us و American Horror Story: Double Feature نیز از کارهای قبلی هیلسون به‌حساب می‌آيند. آبرامز و مورگان در نوشتن دو قسمت ابتدایی Duster با یکدیگر همکاری دارند و کارگردانی آن‌ها نیز برعهده‌ی استفانی گرین، کارگردان یکی از قسمت‌های سریال The Book of Boba Fett خواهد بود. آبرامز درباره‌ی این پروژه‌ی جدید می‌گوید:

«لاتویا و من برای فرصت جان بخشیدن به دنیای عجیب‌و‌غریب، وحشی و مرموز Duster هیجان‌زده‌ایم، خصوصا با این [فهرست] بازیگران، فیلم‌سازان و همکاری با شبکه‌‌‌ی HBO Max».

کیث دیوید، گرگ گرانبرگ، کمیل گاتی، آزیواک کوتاچین، بنجامین چارلز واتسون، سیدنی الیزابث و آدریانا آلونا مارتینز از دیگر بازیگرانی خواهند بود که هالووی و هیلسون را در این سریال همراهی خواهند کرد.

همچنین پروژه‌ی Black Superman که قرار است تا-نهیسی کوتس نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن را برعهده داشته باشد، یکی دیگر از آثار در دست تولید فعلی آبرامز است که همچنان برای تولید و عرضه تحت لیبل جدید DC Elseworlds در سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است، هرچند هنوز اطلاعات بیشتری درباره‌ی فهرست بازیگران آن در دسترس نیست.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده