نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۳

بازیگوشی گروگو در اولین ویدیو فصل سوم سریال The Mandalorian

لوکاس فیلم اولین ویدیو رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian را منتشر کرده‌اند که در این ویدیو گروگو در حال بازیگوشی است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است. در این ویدیو دین جارین با بازی پدرو پاسکال با گروگو به نوارو بازگشته‌اند و در اتاق گریف کارگا با بازی کارل ویترز هستند. در طول ویدیو دین جارین با گریف کارگا در حال صحبت است، اما گروگو در حال بازیگوشی در روی صندلی است و در ادامه تلاش می‌کند تا چند آب نبات از روی میز گریف با استفاده از قدرت فورس بدزدد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید فصل سوم سریال مندلورین را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

همچنین پوستر جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است که در آن شاهد جمع چهار مندلورین مثل دین جارین و بو کاتان هستیم و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز شاهد باشید:

چهار مندلورین در پوستر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده