نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

پایان فیلمبرداری فیلم سیاره میمون ها جدید با انتشار یک ویدیو بامزه

وس بل، کارگردان فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با انتشار یک ویدیو بامزه از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت فیلم سیاره میمون ها جدید وارد مرحله جدیدی شده است. وس بل، کارگردان فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با انتشار ویدیویی در توییتر شخصی خود از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم علمی تخیلی خبر داده و حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید خود شده است. در این ویدیو بامزه شاهد چند میمون انیمیشنی هستیم که در حال خداحافظی با عوامل تولید قسمت جدید فیلم Planet of the Apes هستند و در ادامه می‌توانید بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Kingdom of the Planet of the Apes برای اکران در تاریخ ۲۴ می ۲۰۲۴ (۴ خرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. اوون تیگ، فریا آلن، پیتر میکون، ایکا دارویل، کوین دورند، نیل سندیلندز، تراویس جفری، سارا وایزمن، لیدیا پکهام، راس ساموئل، دیچن لاچمن، ولد آبزگی و ویلیام اچ میسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes جریان داشته باشد و از این فیلم به‌عنوان شروع یک حماسه جدید در دنیای سیاره میمون‌ها یاد شده است. گفته می‌شود که در فیلم Kingdom of the Planet of the Apes یک میمون گروه‌های دیگر را وادار می‌کند تا فناوری انسانی را پیدا کنند؛ درحالی‌که میمونی دیگر تنها نظاره‌گر گرفته شدن قبیله‌اش است، سفری را برای یافتن آزادی آغاز می‌کند.

یک زن جوان کلید جستجوی اولی است، اگرچه او برنامه‌های خودش را دارد. وظیفه کارگردانی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes بر عهده وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner خواهد بود که علاوه‌بر کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید سیاره میمون‌ها را به‌همراه جاش فریدمن با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم War of the Worlds، ریک جافا با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Rise of the Planet of the Apes و آماندا سیلور با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World بر عهده داشته است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده