نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۸

تمدید سریال Poker Face، اثر جدید رایان جانسون برای فصل دوم

سریال Poker Face با بازی ناتاشا لیون و به کارگردانی رایان جانسون توسط شبکه پیکاک برای فصل دوم تمدید شده است.

مدتی می‌شود که پخش سریال Poker Face از شبکه پیکاک آغاز شده و این سریال با نظر مثبت منتقدان و بینندگان مواجه شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی جنایی برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه پیکاک رسما از تمدید سریال Poker Face برای فصل دوم خبر داد که پیش از این سازندگان سریال به تمدید احتمالی سریال پوکر فیس برای فصل دوم خبر داده بودند.

فصل اول سریال Poker Face در ۱۰ قسمت تولید شده و تاکنون ۶ قسمت آن از شبکه پیکاک منتشر شده است. سریال پوکر فیس داستان چارلی را دنبال می‌کند که توانایی فوق‌العاده‌ای در تشخیص دروغ دارد. او با خودروی پلیموث باراکودا به دل جاده می‌زند و با هر بار توقف با گروه جدیدی از شخصیت‌ها و جنایت‌های عجیب‌وغریب روبه‌رو می‌شود که نمی‌تواند جلوی خود را از حل آن‌ها بگیرد.

ناتالی لیون در نقش چارلی کیل در حال خواندن اخبار در سریال Poker Face

ناتاشا لیون، جوزف گوردون لویت، آدرین برودی، استفانی هسو، بنجامین برت، دیوید کاستانیدا، آنجل دیسای، چارلز ملتون، چلسی فری، چری جونز، کلویی سونی، کلیا دووال، کلتون رایان، دنیل مک‌دونالد، داشا پولانکو، الن بارکین، هونگ چاو، یاسمین آیانا گاروین، جمیلا جمیل، جودیت لایت، لزلی سیلوا، لیل رل هاروی، لوئیس گازمن، مگان سوری، نایل کانینگهام، نیکولاس سیریلو، نیک نولتی، رد برنی، رئا پرلمان، ران پرلمن، روآن بلانشارد، اس اپاتا مرکرسون، شین پل مک‌گی، سایمون هلبرگ، تیم بلیک نلسون و تیم میدوز از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Poker Face به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Poker Face اولین تجربه رایان جانسون در تلویزیون به‌عنوان شورانر است که وظیفه کارگردانی (سه قسمت)، نوشتن فیلمنامه و ساختن این سریال کمدی معمایی را بر عهده داشته است. جانسون بیشتر برای کارگردانی فیلم Brick، فیلم The Brothers Bloom، فیلم Looper، فیلم Star Wars: The Last Jedi، فیلم Knives Out و فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery شناخته می‌شود و او هم‌اکنون مشغول نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out 3 است که برای کارگردانی این فیلم جنایی معمایی با بازی دنیل کریگ باز خواهد گشت.


منبع CinemaExpress
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده