نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

اعلام تاریخ پخش فیلم Seven Kings Must Die از شبکه نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی می‌توانند به تماشای فیلم Seven Kings Must Die، دنباله‌ی سریال آخرین پادشاهی بپردازند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس از تاریخ پخش فیلم Seven Kings Must Die (هفت پادشاه باید بمیرند)، دنباله سریال The Last Kingdom (آخرین پادشاهی) پرده برداشته است. این فیلم برای نمایش در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ (۱۴ آوریل ۲۰۲۳) از شبکه Netflix در نظر گرفته شده است.

الکساندر دریمون دوباره برای ایفای نقش اترد از ببانبورگ بازمی‌گردد و به‌همراه برخی از کاراکترهای پیشین و متحدان تازه با دشمنان جدیدی مبارزه می‌کند. پس از مرگ شاه ادوارد نبردی برای تاج‌وتخت در می‌گیرد که وارثان و مهاجمان را برای کسب قدرت به جان هم می‌اندازد. وقتی یکی از جناح‌ها دست یاری به‌سوی اوترد دراز می‌کند، او بر سر دوراهی انتخاب کسانی که بیشتر به آن‌ها اهمیت می‌دهد و رؤیای تشکیل یک انگلستان یکپارچه قرار می‌گیرد.

فیلم Seven Kings Must Die به‌سراغ دنباله وقایع فصل پنجم و پایانی سریال The Last Kingdom می‌رود که در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس تقدیم طرفدارها شد. سریال آخرین پادشاهی کارش را در سال ۲۰۱۵ با پخش فصل اول از شبکه BBC Two آغاز کرد و شبکه نتفلیکس پس از فصل دوم تصمیم به تصاحب امتیاز آن گرفت. از آن زمان این سریال با استقبال زیادی مواجه شد و اخیرا در فهرست پربیننده‌ترین نمایش‌های سال ۲۰۲۲ نیلسن، در رتبه ۱۴ جای گرفت.

الکساندر دریمون با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت: «باعث افتخارم است که در تمام این سال‌ها در روایت این داستان نقشی داشتم. در مقام یک بازیگر برای ایفای نثش اترد با احساس رضایت و چالش‌‌های زیادی روبه‌رو شدم. به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی نمایش نیز بی‌نهایت به ۱۰۰ها نفری افتخار می‌کنم که هزاران ساعت را صرف تولید بهترین محصول ممکن کردند. و اما در مورد طرفدارهای وفادارمان... چه بگویم؟ شما باعث رسیدن به این نقطه عطف شدید و باید حماسه خود را به پایان برسانیم. این نمایش متعلق به شما است؛ همان‌طور که همیشه این‌گونه بوده است».

اد بازالگت سکان هدایت فیلم Seven Kings Must Die را در دست داشت و مارتا هیلیر فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. نایجل مارچانت، گرت نیم و مت چاپلین از شرکت Carnival Films نیز تهیه‌کننده پروژه بودند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده