نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۹

مشخص شدن کارگردان فیلم زندگینامه‌ فرد آستر با بازی تام هالند

پال کینگ، کارگردان مجموعه فیلم Paddington وظیفه کارگردانی فیلم زندگینامه فرد آستر با بازی تام هالند بر عهده گرفته است.

براساس اعلام هالیوودریپورتر، پال کینگ که کارگردانی فیلم‌های Paddington را در کارنامه دارد، از سوی سونی پیکچرز به‌عنوان کارگردان فیلم زندگینامه فرد آستر، موسیقی‌دان و هنرمند تئاتر مشهور آمریکایی که تام هالند وظیفه‌ی ایفای نقش او را برعهده دارد، انتخاب شده است. علاوه‌بر کارگردانی و نویسندگی داستان دو فیلم اصلی سری پدینگتون و فیلم کمدی Bunny and the Bull، کینگ سابقه‌ی کارگردانی قسمت‌هایی از سریال‌های Come Fly with Me ،Dogface و به‌تازگی Space Force را در کارنامه خود دارد.

این دومین اثر موزیکال کینگ در سال‌های اخیر پس از کارگردانی فیلم Wonka محسوب می‌شود. این فیلم که تیموتی شالامی ایفای نقش ویلی وانکا، شخصیت اصلی آن را برعهده دارد و قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۴ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود، پیش‌درآمدی بر رمان مشهور چارلی و کارخانه‌ی شکلات سازی نوشته‌ی رولد دال به‌حساب می‌آید. هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم زندگینامه منتشر نشده است.

اما منابع نزدیک به هالیوودریپورتر می‌گویند رابطه‌ی پر فراز و نشیب این هنرمند نمادین تئاترهای برادوی و خواهرش ادل آستر در دهه‌ی ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی، تمرکز اصلی فیلم‌نامه‌ی فعلی این اثر محسوب می‌شود.  لی هال که نوشتن فیلم‌های نامزد جایزه‌ی آکادمی اسکار War Horse استیون اسپیلبرگ و درام موزیکال بیلی الیوت را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد، در حال حاضر وظیفه‌ی بازنویسی نسخه‌ی قبلی فیلم‌نامه که توسط نوآ پینک، خالق سریال Genius نوشته شده بود را برعهده دارد. 

تام هالند و فرد آستر

این همچنین دومین همکاری هالند و هال از زمان ایفای نقش او در نمایشنامه‌ی Billy Elliot: The Musical در سن ۱۲ سالگی به‌حساب می‌آید. بازی در سریال The Crowded Room شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس که براساس رمان روانشناختی The Minds of Billy Milligan و به کارگردانی آکیوا گلدزمن در دست تولید است و فیلم Beneath A Scarlet Sky براساس رمان پرفروشی با همین نام که توسط مارک سالیوان نوشته شده است، از دیگر پروژه‌های در دست ساخت فعلی هالند به‌حساب می‌آیند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده