نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱

مشخص شدن تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Ted Lasso با انتشار یک تریلر

شبکه اپل با انتشار یک تریلر و تصویر تازه تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Ted Lasso را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Ted Lasso تایید و اعلام شده است. اپل امروز اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال تد لاسو از تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) از شبکه اپل تی وی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین اپل اولین تریلر فصل سوم سریال Ted Lasso را منتشر کرد که در طول این ویدیو شاهد ساخت کلمه Believe توسط بازیکنان و اعضای باشگاه ریچموند برای حمایت از تد لاسو هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را به‌همراه تصویر جدید این سریال با حضور تد لاسو و نیت مشاهده کنید:

تماشا از یوتیوب

تد لاسو و نیت در دفتر ریچموند در فصل سوم سریال Ted Lasso

در فصل سوم سریال Ted Lasso باشگاه ریچموند AFC پس از بازگشت به لیگ برتر حالا مورد تمسخر رسانه‌ها در پیش‌بینی‌های آن‌ها قرار گرفته‌اند و نیت که به بچه شگفت‌انگیز شهرت یافته، برای کار با روپرت به باشگاه وستهام یونایتد رفته است. اتفاقات فصل سوم پس از جدایی جنجالی نیت از ریچموند درکنار برد جریان دارد. در همین حال تد با فشارها و مشکلات در محل کار و مسائل شخصی در خانه دست‌وپنجه نرم می‌کند و ربکا روی شکست دادن روپرت متمرکز شده است و کیلی به‌عنوان رئیس شرکت تبلیغاتی خود کار می‌کند. به‌نظر می‌رسد که همه‌چیز از داخل و خارج باشگاه در حال فروپاشی و سقوط است، اما تیم لاسو تلاش می‌کند تا بهترین کار خود را ارائه کند.

جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین، نیک محمد، هانا وادینگهام، جونو تیمپل، جرمی سوئیفت، فیل دانستر و آنتونی هد، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Ted Lasso حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه‌بر بازی در سریال، جیسون سودیکیس، برندن هانت، برت گلدشتاین به‌همراه جو کلی وظیفه ساخت سریال Ted Lasso را نیز بر عهده دارند که برای ساخت فصل سوم تد لاسو نیز بازگشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده