نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰

رویارویی وین دیزل و جیسون موموآ در تریلر جدید فیلم سریع و خشن 10

تریلر جدید فیلم Fast X در جریان رویداد سوپربول، هایپ و هیجان طرفداران را برای تماشای جدیدترین دنباله مجموعه سریع و خشن بالا نگه می‌دارد.

تریلر جدیدی که از فیلم Fast X منتشر شده، کوتاه‌تر از موارد قبلی بوده و بیشتر روی شخصیت دانته با بازی جیسون موموآ و تلاش او برای انتقام از دامنیک تورتو تمرکز دارد. این تریلر یک دقیقه‌ای، طرفداران را برای فیلم سریع و خشن 10 که قرار است ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینما برود، آماده می‌کند. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم Fast X را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

دامنیک تورتو و گروهش در فیلم Fast Five از سال ۲۰۱۱ هرنان ریس، مافیای شرور مواد مخدر در برزیل را به همراه امپراطوری اش روی پل ریو دوژانیرو از بین بردند. چیزی که آن‌ها از آن بی خبر بودند این بود که ریس پسری به نام دانته دارد که شاهد همه این اتفاقات بوده و ۱۲ سال گذشته را صرف طراحی نقشه‌ای برای تسویه حساب با دام کرده است.

دانته در فیلم سریع و خشن 10

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده