نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

انتشار تریلر جدید فیلم Transformers 7 با محوریت نمایش ماشین پورشه

پارامونت پیکچرز در طول مسابقه سوپر بول امسال تریلر کوتاه و جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. این تریلر که درواقع تبلیغ تلویزیونی سوپر بول است، بامداد امروز پخش شد که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Transformers 7 هستیم، اما تمرکز این تریلر درواقع روی نمایش Porsche 911 Carrera RS 3.8، ماشین کلاسیک و محبوب پورشه است که درواقع تبدیل به شخصیت میراژ، شخصیت اتوبات جدید در طول فیلم Transformers: Rise of the Beasts می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم، ران پرلمن میشل یئو و پیت دیویدسون، برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. 

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده