نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱

تلاش آدام درایور برای بقا در سیاره ناشناخته در تریلر فیلم 65

شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم علمی-تخیلی مهیج 65 با نقش‌آفرینی آدام درایور را پیش از شروع مسابقه سوپر بول پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم 65 را پیش از برگزاری مسابقه Super Bowl پخش کرده است. این تریلر تلاش خلبان میلز با نقش‌آفرینی آدام درایور برای بقا در یک سیاره ناشناخته را نشان می‌دهد. این فیلم علمی-تخیلی مهیج در تاریخ ۲۶ اسفند (۱۷ مارس) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم علمی-تخیلی 65 آمده است: «خلبان میلز (با نقش‌آفرینی آدام درایور) پس از یک سقوط فاجعه‌بار در یک سیاره‌ی ناشناخته به‌سرعت در می‌یابد که درواقع در کره‌ی زمین ۶۵ میلیون سال پیش گرفتار شده است. اکنون میلز و یک بازمانده‌ی دیگر با نام کوآ (با هنرنمایی آریانا گرینبلات) باید برای بقا در یک سرزمین ناشناخته مملو از موجودات خطرناک ماقبل تاریخ نبردی حماسی را آغاز کنند و از تنها شانس خود برای نجات بهره ببرند».

اسکات بک و برایان وودز وظیفه کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی فیلم 65 را برعهده داشتند که بیشتر برای نویسندگی فیلم A Quiet Place (یک مکان آرام) و کارگردانی فیلم اسلشر Haunt (تسخیر) محصول ۲۰۱۹ شناخته می‌شوند. آدام درایور، بازیگر فیلم‌های Star Wars (جنگ ستارگان)، آریانا گرینبلات، بازیگر فیلم Love and Monsters (عشق و هیولاها) و کلوئی کلمن، بازیگر فیلم My Spy (جاسوس من) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

سم ریمی از شرکت Raimi Productions، اسکات بک و برایان وودز از شرکت Beck/Woods، زینب عزیزی و دبی لیبلینگ به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم 65 فعالیت می‌کنند. این فیلم همکاری دیگری را برای اسکات بک و برایان وودز با سم ریمی رقم می‌زند که در سریال 50 States of Fright (پنجاه حالت ترس) با یکدیگر همکاری داشتند. دنی الفمن موسیقی این پروژه اسرارآمیز را تولید کرد و داگلاس مریفیلد وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده داشت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده