نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۲

رویارویی نهایی آدونیس با دامیان در تریلر فیلم Creed III

شرکت مترو گلدوین مایر با پخش یک تریلر تازه از فیلم کرید ۳ به نمایش تقابل نهایی آدونیس و دامیان پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مترو گلدوین مایر تریلر جدیدی از فیلم Creed III (کرید ۳)، سومین اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های Rocky (راکی) را در جریان مسابقه Super Bowl پخش کرده است. در این تریلر ۵۰ ثانیه‌ای آدونیس کرید برای مبارزه با دامیان در یک مسابقه بزرگ بوکس در استادیوم آماده می‌شود. این فیلم درام به کارگردانی مایکل بی. جردن برای اکران در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر آیمکس فیلم Creed III

مایکل بی. جردن در نقش آدونیس، تسا تامپسون در نقش بیانکا تیلور، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، وود هریس در نقش تونی اورز، فلوریان مونته‌آنو در نقش ویکتور دراگو و جاناتان میجرز در نقش دامیان ازجمله بازیگرهای فیلم Creed III به‌حساب می‌آیند. مایکل بی. جردن در نخستین تجربه کارگردانی خود سکان هدایت قسمت سوم فیلم کرید را در دست داشت. کینان کوگلر و زک بیلین فیلم‌نامه آن را براساس طرح داستانی رایان کوگلر به رشته تحریر درآوردند.

در خلاصه‌ی داستان فیلم Creed 3 آمده است: «آدونیس کرید پس از کسب افتخار در دنیای بوکس هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود به کامیابی رسیده است. وقتی دامیان، دوست دوران کودکی آدونیس و اعجوبه‌ی سابق بوکس پس از گذراندن یک دوره‌ی طولانی محکومیت در زندان به خانه بازمی‌گردد، برای اثبات خود وارد رینگ مبارزه می‌شود. رویارویی دوستان سابق چیزی بیش از یک مبارزه‌ی ساده است. آدونیس برای تسویه حساب باید آینده‌ی خود را به‌منظور نبرد با دامیان در معرض خطر قرار دهد؛ مبارزی که به‌هیچ‌وجه چیزی برای از دست دادن ندارد».

چارلز وینکلر، ویلیام چارتوف و دیوید وینکلر از شرکت Chartoff-Winkler Productions به‌همراه شرکت Proximity Media، جاناتان گلیکمن، مایکل بی. جردن و رایان کوگلر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Creed 3 را برعهده دارند و آدام روزنبرگ، سو اوهانیان و زینزی کوگلر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند. این نخستین فیلم اسپین-آف Rocky بدون حضور راکی بالبوآ با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه به‌حساب می‌آید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده