نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۳۱

نمایش آخرین ماموریت گروه نگهبانان کهکشان در تریلر جدید Guardians of the Galaxy 3

مارول استودیو دقایقی پیش تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 را منتشر کرد که در آن شاهد نمایش آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است. مارول استودیو در طول مسابقه سوپر بول تریلر جدید و رسمی این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد که تمرکز آن روی آخرین مأموریت گروه نگهبانان کهکشان است. در طول تریلر جدید فیلم Guardians of the Galaxy 3 شاهد بازگشت گامورا که البته نسخه متفاوت آن است تا مبارزه اعضای گروه با آدام وارلاک هستیم و این تریلر وعده پایان کار این گروه را به طرفداران مارول می‌دهد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

علاوه‌بر تریلر، پوستر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است که در آن شاهد طراحی جالب و متفاوتی هستیم که در ادامه می‌توانید این پوستر جدید با حضور اعضای نگهبانان کهکشان را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع ِComingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده