نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

تمدید سریال The Peripheral برای فصل دوم

سریال درام علمی‌-تخیلی The Peripheral شبکه‌ی آمازون پرایم ویدیو برای فصل دوم تمدید شده است.

چهار ماه پس از انتشار سریال The Peripheral روی شبکه‌ی آمازون پرایم ویدیو، حالا هالیوودریپورتر از تمدید این سریال علمی تخیلی برای فصل دوم خبر داده است. این سریال که اقتباسی از رمان ویلیام گیبسون با همین نام شناخته می‌شود، داستانی از تاثیرات تکنولوژی و فناوری‌های پیچیده‌ی عصر جدید مانند واقعیت مجازی در یک دهه‌ی آینده را روایت می‌کند.

قرارگیری سریال The Peripheral در میان ۱۰ سریال پربیننده‌‌ی هفتگی جدول آماری نیلسن که داده‌های تعداد بینندگان برنامه‌های سرویس‌های استریم در آمریکا را رتبه‌بندی می‌کند، با ۳۹۴ میلیون دقیقه تماشا توسط مجموع مخاطبان در هفته‌ی پخش اپیزود هشتم این سریال در ۲ دسامبر، باعث شده تا آمازون امیدواری زیادی برای عملکرد بهتر این سریال در فصل آینده داشته باشد.

کلویی گریس مورتز به بالا نگاه می کند سریال The Peripheral

The Peripheral همچنین اولین پروژه و سریال تولید شده توسط زوج جاناتان نولان و لیزا جوی در قالب قرارداد بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری این زوج هنری با شرکت آمازون در سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. البته این ساخت این پروژه در ابتدا توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر آغاز شده بود. سریال Fallout از دیگر پروژه‌های همکاری مشترک جوی و نولان برای شبکه‌ی آمازون پرایم محسوب می‌شود که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری آن در ایالت نیویورک در جریان است، هرچند هنوز بازه زمانی انتشار آن به‌صورت رسمی از سوی آمازون اعلام نشده است.

اسکات بی. اسمیت که ساخت فیلم سیبری را در کارنامه دارد، در فصل دوم نیز به‌عنوان نویسنده‌ی فیلمنامه و شورانر این سریال حضور خواهد داشت. کلوئی گریس مورتز در نقش فلاین فیشر، گری کار، جک رینور، جی‌جی فیلد، تنیا میلر، ملیندا پیج همیلتون، شارلوت رایلی، کتی لیانگ و ادلایند هوران از جمله بازیگران اصلی سریال The Peripheral هستند که انتظار می‌روند در فصل دوم نیز بار دیگر ایفای نقش شخصیت‌های قبلی خود را برعهده داشته‌ باشند. استیو هوبان، جیمز اسکاچدوپل درکنار جاناتان نولان، لیزا جوی و آتینا ویکهم از استودیوی فیلم‌سازی Kilter Films، تهیه‌کنندگان این سریال علمی تخیلی محسوب می‌‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده