نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹

همکاری مندلورین با بو کاتان در تصاویر جدید فصل سوم سریال The Mandalorian

تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است که در آن شاهد همکاری مندلورین با بو کاتان هستیم.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید مجله خود را به فصل سوم سریال مندلورین اختصاص داده و به همین منظور دو تصویر روی جلد از فصل جدید سریال محبوب دنیای جنگ ستارگان منتشر کرده است. علاوه‌براین، دو تصویر جدید از فصل سوم سریال The Mandalorian نیز منتشر شده است که در یک تصویر شاهد همکاری دین جارین، گروگو و بو کاتان هستیم و در تصویر دوم بو کاتان در داخل یک سفینه فضایی قابل مشاهده است:

طبق خلاصه داستان فصل سوم سریال مندلورین، سفرهای مندلورین در کهکشان جنگ ستارگان ادامه دارد. دین جارین که زمانی یک جایزه بگیر تنها بود، اکنون دوباره با گروگو است و در همین حال جمهوری جدید تلاش می‌کند تا کهکشان را از دوران تاریکش دور کند. در‌حالی‌که ماجراجویی با گروگو ادامه دارد، راه مندلورین از متحدان قدیمی خود جدا می‌شود و دشمنان جدیدی سر راه قرار می‌گیرند.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. همچنین ریک فامویا، ریچل موریسون، لی آیزاک چانگ، کارل ویترز، پیتر رمزی و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده داشته‌اند.

پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده