نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴

پیوستن ۵ بازیگر تازه به نورمن ریدس در سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

شبکه AMC از پیوستن ۵ بازیگر دیگر به سریال اسپین-آف The Walking Dead: Daryl Dixon با نقش‌آفرینی نورمن ریدس خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فهرست بازیگرهای سریال اسپین-آف The Walking Dead: Daryl Dixon (مردگان متحرک: دریل دیکسون) شبکه AMC بار دیگر با پیوستن ۵ هنرپیشه گسترش یافته است.

همان‌طور که رسانه ورایتی گزارش داد، آن چریر، اریک ابوآنی، لایکا بلان فرانکارد، رومن لوی و لوئیس پوچ سیگلیوزی به اسپین-آف سریال مردگان متحرک پیوستند و به‌ترتیب نقش کاراکترهای ژنه، فالو، سیلوی، کودرون و لوران را ایفا خواهند کرد. این بازیگرها به نورمن ریدس، بازیگر سریال The Walking Dead، کلمانس پوئزی، بازیگر فیلم‌های Harry Potter (هری پاتر) و آدام ناگایتیس، بازیگر سریال Chernobyl (چرنوبیل) ملحق خواهند شد.

در خلاصه داستان سریال The Walking Dead: Daryl Dixon می‌خوانیم: «دریل به‌وسیله امواج دریا به کنار سواحل فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا متوجه شود که چرا و چگونه با این مکان رسیده است. این سریال ماجراهای دیکسون در فضای به‌هم‌ریخته اما پایدار فرانسه را دنبال می‌کند که امیدوار به یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. دریل در طول این ماجراجویی وارد رابطه‌های جدیدی می‌شود که دستیابی به هدف نهایی را برایش دشوار می‌سازد».

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon حول محور دریل دیکسون، کاراکتر محبوب سریال مردگان متحرک می‌چرخد که خود را پس از بیداری در پاریس می‌بیند. در ابتدا قرار بود تا این سریال اسپین-آف به ماجراهای دو کاراکتر دریل و کارول با بازی ملیسا مک‌براید بپردازد، اما بازیگر نقش کارول در آوریل سال گذشته تصمیم به ترک پروژه گرفت تا پس از ۱۱ سال نقش‌آفرینی در سریال The Walking Dead بتواند استراحت کوتاهی داشته باشد.

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon براساس مجموعه کمیک‌هایی با همین نام از رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته می‌شود. دیوید زابل به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی این اسپین-آف فعالیت می‌کند و نورمن ریدس، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکترو، برایان باکرات، آنجلا کانگ و دنیل پریسوال وظیفه تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. این سریال درحال‌حاضر مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد و احتمالا در انتهای سال پخش می‌شود.

سریال The Walking Dead داستانی را روایت می‌کند که ۱۰ سال پیش با مردی در تلاش برای یافتن خانواده خود آغاز شد. این خانواده رشد کرد و به‌تدریج جوامع شکل گرفتند. آن‌ها از نبردها جان سالم به در بردند، به موفقیت‌هایی دست یافتند و نسل جدیدی را تحویل جامعه دادند. این داستان بشریت است و داستان‌های بیشتری برای روایت وجود دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده