نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۱

رویارویی ادریس البا و قاتل سریالی شهر لندن در تریلر فیلم Luther: The Fallen Sun

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Luther: The Fallen Sun را پخش کرد که تلاش ادریس البا برای دستگیری یک قاتل سریالی نفرت‌انگیز را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Luther: The Fallen Sun (لوتر: سقوط خورشید)، دنباله سریال جنایی مهیج Luther شبکه BBC پخش کرده است. این ویدیو جان لوتر با نقش‌آفرینی ادریس البا را نشان می‌دهد که برای دستگیری یک قاتل سریالی سابقه‌دار از زندان فرار می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان فیلم جنایی Luther: The Fallen Sun شبکه Netflix می‌خوانیم: «در ادامه داستان سریال برنده جایزه Luther، یک قاتل سریالی نفرت‌انگیز شروع به تهدید شهر لندن می‌کند؛ درحالی‌که جان لوتر، کارآگاه باهوش اما روسیاه شهر پشت میله‌های زندان به سر می‌برد. جان لوتر که به‌خاطر شکست در دستگیری یک روان‌پریش سایبری تحقیر شده است، تصمیم به فرار از زندان می‌گیرد تا کار نیمه تمام خود را به هر طریقی به پایان برساند».

جیمی پین، کارگردان نامزد دریافت جایزه اِمی سکان هدایت فیلم Luther: The Fallen Sun را در دست داشت و نیل کراس، خالق سریال لوتر فیلم‌نامه آن را به رشته‌ی تحریر درآورد. ادریس البا درکنار سینتیا اریوو، بازیگر فیلم Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال‌رویال)، اندی سرکیس، بازیگر فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) و جس لیادین، بازیگر فیلم Submergence (مخفی‌سازی) در این فیلم هیجان‌انگیز به ایفای نقش می‌پردازند. درموت کرولی نیز دوباره برای تکرار نقش مارتین شنک در فیلم لوتر: سقوط خورشید بازگشت.

نیل کراس، ادریس البا، پیتر چرنین، دیوید ردی و جنو تاپینگ وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Luther: The Fallen Sun را برعهده دارند و کریس تیکیر، پریسیلا پاریس، برندان فرگوسن، میکی امریچ و دن فینلی به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کنند. این فیلم جنایی در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۱ (۲۴ فوریه ۲۰۲۳) در برخی از سینماهای منتخب اکران خواهد شد و در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ (۱۰ مارس ۲۰۲۳) از شبکه آنلاین نتفلیکس به نمایش درمی‌آید.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده