نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱

هراس از قاتل نقاب‌دار در پوستر و تیزر فیلم Scream VI

پارامونت پیکچرز و اسپای‌گلس مدیا پوستر و تیزر تریلر جدیدی از فیلم اسلشر Scream VI را به اشتراک گذاشتند.

شرکت‌ پارامونت پیکچرز و شرکت اسپای‌گلس مدیا در آستانه برگزاری رویداد Super Bowl تیزر تریلر جدیدی از فیلم Scream VI (جیغ ۶) را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این ویدیو در طول ۵۵ ثانیه به نمایش بخش‌های جدیدی از این دنباله ترسناک می‌پردازد که کارگردان‌ها و برخی از کاراکترهای فیلم جیغ، محصول ۲۰۲۲ را باز می‌گرداند. ششمین قسمت فیلم جیغ برای اکران در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ (۱۰ مارس ۲۰۲۳) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت Paramount Pictures پوستر معرکه‌ی دیگری از فیلم Scream VI را نیز منتشر کرده است. این پوستر به هویت گوست‌فیس و قربانیان این قاتل نقاب‌دار در فیلم پیش‌رو اشاره دارد. این پوستر براساس بازی حدس‌زنی کلاسیک ?Guess Who شرکت هاسبرو تهیه شده است و کاراکترهای مختلف فیلم جیغ ۶ را به نمایش درمی‌آورد.

پوستر ?Guess Who فیلم جیغ ۶

در خلاصه داستان فیلم جیغ ۶ می‌خوانیم: «چهار بازمانده‌ پس از آخرین کشتارهای Ghostface در فیلم جیغ ۵ تصمیم به ترک شهر وودزبرو می‌گیرند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در نیویورک آغاز کنند». متیو بتینلی-اولپین و تایلر جیلت سکان هدایت این فیلم را در دست داشتند و جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) و گای بیوزیک، نویسنده سریال Castle Rock (کسل راک) مسئول نگارش فیلم‌نامه آن بودند.

ملیسا باررا، بازیگر فیلم In the Heights (در ارتفاعات)، جاسمین ساووی براون، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، میسون گودینگ، بازیگر فیلم Booksmart‎ (بوک‌اسمارت)، جنا اورتگا، ستاره سریال Wednesday (ونزدی)، هیدن پنیتیر، بازیگر سریال Heroes (قهرمان‌ها) و کورتنی کاکس، بازیگر سریال Friends (دوستان) از بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که دوباره برای ایفای نقش در فیلم Scream VI باز خواهند گشت. از دیگر بازیگرهای فیلم نیز می‌توان به جک چمپیون، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مالرونی، دوین نکودا، تونی ریوولوری و جاش سگارا اشاره کرد.

جیمز وندربیلت از شرکت پراجکت اکس اینترتینمنت درکنار پاول ناینستاین و ویلیام شراک از شرکت اسپای‌گلس به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم Scream VI فعالیت می‌کنند. کوین ویلیامسون، نویسنده‌ی قسمت‌های قبلی مجموعه به‌همراه چاد ویللا از شرکت رادیو سایلنس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم نیز می‌توان به گری باربر از شرکت اسپای‌گلس، پیتر اویلاتاگر، ران لینچ، کتی کنراد و ماریان مادالنا اشاره داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده