نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۴

انتشار اولین پوستر فیلم فلش | نخستین تریلر به‌زودی

برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم The Flash را منتشر کرد که در آن تاریخ پخش اولین تریلر این فیلم تایید و اعلام شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم The Flash منتشر شده است. برادران وارنر امروز اولین پوستر این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد فلش هستیم که بالای سر او لوگوی بتمن قابل مشاهده است که در روی پوستر به اتفاقات فیلم در دنیاهای مختلف اشاره شده است. فیلم The Flash قرار است اولین فیلم مستقل سریع‌ترین ابرقهرمان کمیک‌های دی سی باشد که حواشی زیادی طی ماه‌های گذشته داشته است و در ادامه می‌توانید اولین پوستر فیلم فلش را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Flash

همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر فیلم The Flash در طول مسابقه سوپر بول که بامداد روز دوشنبه به وقت ایران برگزار می‌شود، پخش خواهد شد که پیش از این اخبار آن فاش و منتشر شده بود و حالا به شکل رسمی تایید شده است. جیمز گان، رئیس دی‌سی استودیو اخیرا به ستایش فیلم The Flash پرداخته و آن را یکی از بهترین فیلم‌های ابرقهرمانی چند سال اخیر توصیف کرده است. با وجود حواشی ماه‌های گذشته ازرا میلر هم‌اکنون تحت برنامه اصلاحی است و او همچنان بازیگر نقش بری آلن ملقب به فلش باقی خواهد ماند.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده