نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴

نبرد وین دیزل و خانواده‌اش با جیسون موموآ در اولین تریلر فیلم سریع و خشن 10

یونیورسال پیکچرز اولین تریلر فیلم Fast X را منتشر کرده است که در آن وین دیزل و گروهش باید با جیسون موموآ مواجه شوند و با او مبارزه کنند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم سریع و خشن 10 منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز امروز بالاخره اولین تریلر فیلم Fast X را منتشر کرد که در این تریلر نسبتا طولانی که بیش از سه دقیقه زمان آن است، شاهد گذشته شخصیت دانته با بازی جیسون موموآ هستیم که بارها توسط گروه دام تورتو شکست خورده است و او حالا در این فیلم اکشن قرار است از تورتو و خانواده‌اش انتقام بگیرد و به همین منظور به سراغ ارزشمندترین چیز دام که پسرش باشد، می‌رود.

فیلم Fast X وعده یک فیلم سراسر اکشن با مسابقات ماشین و انفجارهای بزرگ را می‌دهد که مانند قسمت‌های گذشته شاهد صحنه‌های دیوانه‌واری قرار است باشیم. همچنین درکنار بازگشت شخصیت‌های قدیمی و قسمت‌های گذشته مجموعه فیلم سریع و خشن، در طول اولین تریلر فیلم Fast and Furious 10 شاهد معرفی شخصیت تس با بازی برس لارسون هستیم که نقش مهمی در اتفاقات فیلم دارد و همچنین شخصیت شارلیز ترون در این فیلم بازگشته است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Fast X را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را براساس فیلمنامه‌ای از جاستین لین و دن مزیو، نویسنده فیلم Wrath of the Titans بر عهده دارد.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت که پایان داستان سری اصلی است، هنوز تاریخ اکرانی ندارد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده