نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۶

نقش‌آفرینی اندی سمبرگ و جین اسمارت در فیلم کمدی جدید آمازون و کارگردان کروئلا

اندی سمبرگ و جین اسمارت قرار است در فیلم کمدی جدید آمازون به‌نام 42.6Years به کارگردانی کریگ گیلسپی به ایفای نقش بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران فیلم کمدی جدید آمازون مشخص شده‌اند. هالیوودریپورتر گزارش داد که فیلم جدید استودیو فیلمسازی آمازون قرار است 42.6Years نام داشته باشد که اندی سمبرگ و جین اسمارت برای بازی در این فیلم کمدی عاشقانه قرارداد همکاری امضا کرده‌اند. کریگ گیلسپی، کارگردان فیلم I Tonya و فیلم Cruella وظیفه کارگردانی فیلم 42.6Years را بر عهده گرفته است.

کمدین‌ها به عکس‌های روی دیوار نگاه می‌کنند

این فیلم کمدی براساس ایده‌ای اورجینال از سمبرگ مطرح شده است که او به‌همراه ست ریس، نویسنده برنامه Late Night With Seth Meyers و فیلم The Menu روی داستان آن کار کردند و سپس ریس فیلمنامه این فیلم را نوشته و در Black List فیلم‌های سال ۲۰۲۲ ثبت کرد. داستان فیلم در مورد مرد جوانی با بازی اندی سمبرگ است که برای نجات زندگی خود، تحت یک تحقیق آزمایشگاهی قرار می‌گیرد که به شکل عمیق منجمد می‌شود.

زمانی‌که ۴۲ سال و ۶ ماه بعد از خواب بیدار می‌شود، به‌دلیل منجمد شدن تغییری نکرده است، اما او در آینده‌‌ای بیدار می‌شود که به‌جز نامزد سابقش که بسیار اکنون از او بزرگ‌تر شده و جین اسمارت نقش آن را بازی می‌کند، دیگر کسی را در این دنیا ندارد و نمی‌شناسد. اندی سمبرگ بیشتر برای بازی در سریال Brooklyn Nine-Nine شناخته می‌شود که در سال ۲۰۲۰ توانست با بازی در فیلم Palm Springs مورد توجه قرار بگیرد.

از دیگر کارهای شاخص او می‌توان به فیلم Hot Rod، فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping، انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs، انیمیشن Hotel Transylvania و فیلم Chip 'n Dale: Rescue Rangers اشاره کرد. جین اسمارت نیز یکی از کمدین‌های قدیمی و با سابقه است که طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در سریال واچمن و سریال Mare of Easttown شناخته می‌شود و اخیرا او در سریال Hacks بسیار خوش درخشیده و جوایز متعددی را برای این سریال کمدی دریافت کرده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده