نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶

تأیید تولید انیمیشن های داستان اسباب بازی ۵ و فروزن ۳

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی تأیید کرد که دنباله انیمیشن‌های Frozen 2، داستان اسباب بازی ۴ و Zootopia در دست توسعه قرار دارند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در گزارش مالی سه‌ماهه اول شرکت از تولید دنباله انیمیشن‌های Frozen 2 (یخ‌زده ۲)، Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) و Zootopia (زوتوپیا) خبر داد.

باب ایگر گفت: «بسیار مفتخرم که اعلام کنم دنباله‌ی برخی از آثار محبوب استودیوهای انیمیشن‌سازی ما نظیر داستان اسباب بازی، یخ‌زده و زوتوپیا در دست توسعه قرار دارند. به‌زودی جزئیات بیشتری از آن‌ها را به اشتراک می‌گذاریم. این یک نمونه بارز از این مورد است که چگونه با آغوش باز به استقبال برندها و مجموعه‌های بی‌نظیرمان می‌رویم».

تولید انیمیشن Toy Story 5، انیمیشن Frozen 3 و انیمیشن Zootopia 2 باتوجه‌به سودآوری و تحسین منتقدها چندان تعجب‌آور نیست. هر یک از انیمیشن‌های پرطرفدار داستان اسباب بازی ۴، یخ‌زده ۲ و زوتوپیا در مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه شدند و هر کدام بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشتند.

از لحاظ تجاری احتمالا تولید دنباله انیمیشن‌های محبوب در مقایسه با ساخت آثار جدیدی نظیر انیمیشن Strange World (دنیای عجیب) منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که دیزنی مشغول به‌کارگیری روش‌هایی برای کاهش هزینه‌ها است. انیمیشن استرنج ورلد به کارگردانی دان هال کمتر از ۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده