نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

انیمشین Resident Evil: Death Island معرفی شد

کپکام با انتشار یک تریلر به‌صورت رسمی از انیمیشن Resident Evil: Death Island رونمایی کرد.

بدون شک مجموعه رزیدنت ایول در دنیای بازی صاحب آثار شاخص و مهمی است. آثاری که درکنار جلب رضایت مخاطبان سبک وحشت و بقا توانسته است تحسین منتقدان را نیز دریافت کند. بااین‌حال این امر در مدیوم‌های دیگر مثل سینما، وضعیت متفاوتی را تا به امروز تجربه کرده است. تا به این لحظه فیلم‌ها و انیمشن‌های زیادی از این مجموعه در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند.

آثار عرضه‌شده سینمایی رزیدنت ایول به نسبت ساخته‌های استودیو بازی‌سازی کپکام در دنیای بازی، موفقیت‌های کم‌تری را برای سازندگان خود به ارمغان آورده‌اند. حال در جریان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساعاتی قبل انیمیشن CG جدید از دنیای رزیدنت اویل با نام Resident Evil: Death Island توسط کپکام با انتشار یک تریلر معرفی شد. این انیمیشن قرار است در فصل تابستان سال ۲۰۲۳ توسط بخش خانگی سونی پیکچرز در سراسر جهان به استثنای ژاپن در دسترس قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را در یوتیوب تماشا کنید.

از یوتیوب تماشا کنید

درکنار مشاهده تعدادی موجود خزنده و یک نوع کوسه ترسناک، ما شاهد حضور دو شخصیت محبوب این مجموعه یعنی لیان اس کندی و کریس ردفیلد در انیمیشن جدید رزیدنت ایول هستیم. در انتهای تریلر نیز تصویر جیل ولنتاین را مشاهده می‌کنیم. در توضیحات رسمی سازندگان برای این انیمیشن می‌خوانیم:

«مامور لئون اس. کندی از D.S.O در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم‌ربایان نجات دهد، زمانی‌که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می‌کند. در همین حال، مامور کریس ردفیلد از B.S.A.A در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، مکانی که علت عفونت قابل شناسایی نیست. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آن‌ها اخیرا از جزیره آلکاتراز دیدن کرده‌اند. به‌دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می‌روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آن‌ها است.»

ایچیرو هاسومی، کارگردان انیمه Assassination Classroom وظیفه کارگردانی انیمیشن Resident Evil: Death Island را براساس فیلمنامه‌ای ماکوتو فوکامی، نویسنده انیمه Psycho-Pass بر عهده دارد. این انیمیشن درواقع دنباله انیمیشن Resident Evil: Vendetta است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا انیمشن‌های قبلی رزیدنت ایول را تماشا کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده