نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۲

رکوردشکنی فیلم Black Panther 2 در شبکه دیزنی پلاس

فیلم Black Panther: Wakanda Forever بزرگ‌ترین افتتاحیه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول روی شبکه دیزنی پلاس را ثبت کرده است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever بالاخره هفته گذشته در دسترس کاربران دیزنی پلاس قرار گرفت و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Black Panther 2 با استقبال کاربران این سرویس استریم قرار گرفته است. دیزنی و مارول در روز دوشنبه تایید کردند که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در ۵ روز اول پخش خود توانسته است رکورد افتتاحیه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس را بشکند. این آمار براساس تمامی مخاطبان دیزنی پلاس در سراسر جهان است، اما آمار دقیق‌تری در دسترس نیست.

لازم به توضیح است که آمار فیلم Black Panther: Wakanda Forever براساس آمارگیری خود دیزنی انجام شده است و به‌صورت کلی آمار برنامه‌های دیزنی پلاس به‌صورت دقیق توسط دیزنی اعلام نمی‌شوند. فیلم Black Panther: Wakanda Forever که در آبان امسال اکران شد، تاکنون بیش از ۸۴۲.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۵۳.۴ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۳۸۹.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

آنجلا باست در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

فیلم Black Panther: Wakanda Forever همچنین نامزد ۵ جایزه اسکار شده است که در آن آنجلا باست، بازیگر نقش ملکه راموندا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده که شانس زیادی برای دریافت این جایزه نیز دارد. این برای اولین‌بار است که یک بازیگر از دنیای سینمایی مارول نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شود.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده