نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴

شروع فیلمبرداری فیلم A Quiet Place جدید با انتشار چند تصویر

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Quiet Place: Day One رسما آغاز شد که در همین رابطه تصاویری از پشت صحنه اولین روز آن منتشر شده است.

ماه بهمن گذشته بود که پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما پیش از آن طرفداران دنیای یک مکان ساکت می‌توانند منتظر اسپین‌آف آن باشند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم A Quiet Place آغاز شده است. جان کرازینسکی، کارگردان دو قسمت اول فیلم یک مکان ساکت با انتشار سه تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم A Quiet Place: Day One خبر داده است:

جان کرازینسکی در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

صحبت مایکل سارنوسکی با لوپیتا نیونگو و جان کرازینسکی در اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

مایکل سارنوسکی، جان کرازینسکی و لوپیتا نیونگو در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری فیلم A Quiet Place: Day One

در این تصاویر شاهد حضور جان کرازینسکی به‌همراه لوپیتا نیونگو، بازیگر و مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم A Quiet Place: Day One هستیم. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از این فیلم ترسناک در دسترس نیست و تنها کرازینسکی اشاره کرد که این تصاویر از اولین روز فیلم‌برداری فیلم است. براساس تصاویر در محل، به‌نظر می‌رسد که حداقل بخشی از اتفاقات فیلم A Quiet Place: Day One قرار است در شهر نیویورک جریان داشته باشد.

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را دنبال کند و تمرکز آن روی روز اول حمله این موجودات به زمین است. قابل انتظار است که در طول فیلم شاهد اولین روز حملات بیگانگان فضایی به زمین و تلاش انسان‌ها برای بقا باشیم که پیش از این در ۱۰ دقیقه ابتدایی فیلم A Quiet Place: Part 2 شاهد نمایش بخشی از این روز ترسناک و مرگبار بودیم.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place: Day One براساس ایده‌ و داستانی از جان کرازینسکی را بر عهده دارد که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود. لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین و الکس وولف از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم A Quiet Place: Day One برای اکران در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده