نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

سریال God of War همه ارزش‌های بازی را حفظ خواهد کرد

رئیس استودیوهای سونی پیکچرز تی وی وعده داده که سریال تلویزیونی God of War از سرویس استریمینگ آمازون پرایم نیز مانند مجموعه‌ی The Last of Us تمامی ارزش‌های منبع اقتباس را حفظ می‌کند.

کاترین پاپ، رئیس استودیوهای سونی پیکچرز تی وی، مجری توسعه‌ی پروژه‌های تلویزیونی سونی در گفت‌و‌گو اخیر خود درباره‌ی سریال تلویزیونی God of War صحبت کرده است؛ اثری که با الهام از مجموعه بازی‌های گاد آو وار در مراحل اولیه‌ی فرایند ساخت قرار دارد. پاپ در مصاحبه خود با Deadline گفته که ‌سریال God of War از آمازون پرایم حداقل تا پایان سال آینده آماده‌ی پخش نخواهد شد.

وی همچنین خاط نشان کرد که تاکنون «تحت تأثیر» کار سازندگان این سریال قرار گرفته است. براساس توضیحات او اعضای این تیم به سختی مشغول تلاش برای ساخت و گسترش این دنیای پرطرفدار در قالب یک اثر تلویزیونی هستند.

کریتوس در بازی God of War

پاپ در بخشی از صحبت‌های خود در این‌باره می‌گوید: «من تاکنون تحت تاثیر کاری قرار گرفته‌ام که آن‌ها در زمینه‌ی خلق و گسترش دنیای این سریال در عین حفظ تمامی ارزش‌های بازی انجام دادند؛ به طوری که حتی اگر شما این بازی را نمی‌شناسید، همچنان این سریال برای شما رضایت بخش خواهد بود. من فکر می‌کنم مردم به‌نوعی تصور می‌کنند که اقتباس، کاری ساده‌تر از توسعه‌ی یک آی‌پی جدید است، اما این کار می‌تواند از جهات بسیاری دشوارتر از ارائه‌ی یک ایده‌ی اورجینال باشد».

در کل باید گفت که اگر ارزش ساخت این اثر در حد و اندازه‌های سریال The Last of Us شبکه HBO به نویسندگی کریگ مازن و نیل دراکمن باشد، طرفدارها می‌توانند انتظار یک سریال جذاب و هیجان‌انگیز را از کریتوس اسطوره‌ای در مدیوم تلویزیون داشته باشند.

در پایان نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده