نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۳

ساخت فیلم آتلانتیس توسط کارگردان دنیای ژوراسیک و نویسنده خاندان اژدها

کالین ترورو، کارگردان دو قسمت از سه‌گانه فیلم دنیای ژوراسیک وظیفه کارگردانی فیلم Atlantis را برای شرکت اسکای‌دنس بر عهده گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدیدی از آتلانتیس در دست ساخت است. هالیوودریپورتر گزارش داد که کالین ترورو، کارگردان دو قسمت از سه‌گانه فیلم دنیای ژوراسیک وظیفه کارگردانی فیلم Atlantis را بر عهده گرفته است و شارمین دی گریت، نویسنده سریال خاندان اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. شرکت اسکای‌دنس قرار است این فیلم را تولید کند و گفته می‌شود که این استودیو حق ساخت فیلم آتلانتیس را از یونیورسال پیکچرز دریافت کرده است.

درواقع ترورو در ابتدا قرار بود فیلم Atlantis را برای یونیورسال کارگردانی کند، اما در ادامه حقوق فیلم را به او واگذار کرد تا حالا ترورو به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده در این پروژه نقش داشته باشد. دیوید الیسن،‌ دانا گلدبرگ و دان گرانگر از دیگر تهیه‌کنندگان فیلم‌ آتلانتیس هستند که در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. نسخه اولیه فیلمنامه در زمانی‌که قرار بود توسط یونیورسال تولید و پخش شود توسط دانته هارپر، نویسنده فیلم Alien: Covenant نوشته شده بود.

کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World: Dominion

حالا دی گریت و ترورو فیلمنامه فیلم آتلانتیس را بازنویسی خواهند کرد، بااین‌حال این فیلم همچنان قرار است یک ماجراجویی فانتزی براساس تمدن پیشرفته افسانه‌ای این شهر باشد که غرق می‌شود و سپس به دلیل عناصر، خدایان باستانی یا غرور انسانی از بین رفت. دی گریت بیشتر به‌عنوان نویسنده سریال House of the Dragon شناخته می‌شود که اخیرا به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Daisy Jones & the Six و نویسنده و تهیه‌کننده در سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان حضور داشته است.

فیلم Atlantis قرار است اولین تجربه نویسندگی دی گریت به‌عنوان فیلم باشد. فیلم Jurassic World Dominion آخرین اثری است که ترورو آن را کارگردانی کرده و این فیلم توانست بیش از یک میلیارد دلار فروش کند. او همچنین سابقه کارگردانی فیلم Jurassic World ، فیلم Safety Not Guaranteed و فیلم The Book of Henry را نیز دارد. ترورو همچنین در یک دوره قرار بود فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker را کارگردانی کند، اما در ادامه جای خود را به جی جی آبرامز داد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده