نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

تمدید انیمیشن Hit-Monkey مارول برای فصل دوم

شبکه هولو در اتفاقی غافلگیر کننده از تمدید انیمیشن Hit-Monkey از دنیای مارول برای فصل دوم خبر داده است.

فصل اول انیمیشن Hit-Monkey که آخرین انیمیشن و سریال تولید شده توسط بخش تلویزیونی مارول است در سال ۲۰۲۱ از شبکه هولو پخش شد که این انیمیشن بزرگسالانه توانست نقدهای مثبتی را از منتقدان و بینندگان دریافت کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن هیت مانکی برای یک فصل دیگر باز خواهد گشت. شبکه هولو اعلام کرد که انیمیشن Hit-Monkey برای فصل دوم تمدید شده است تا باعث غافلگیری طرفداران شود. پیش از این بسیاری فکر می‌کردند پرونده این انیمیشن با فصل اول بسته خواهد شد.

اتفاقات فصل دوم سریال Hit-Monkey در شهر نیویورک جریان خواهد داشت و داستان برایس و میمون را ادامه خواهد داد. انیمیشن Hit-Monkey داستان یک میمون آدمکش را دنبال می‌کند که به‌دنبال گرفتن انتقام از یک گروه جنایتکار ژاپنی است. شخصیت هیت مانکی توسط دنیل وی و دالیبور تالاجیچ خلق و برای اولین‌بار شاهد معرفی این شخصیت در شماره اول کمیک Hit-Monkey که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، بودیم. 

انیمیشن Hit-Monkey

فرد تاتاسیور صداپیشگی هیت مانکی و جیسون سودیکیس صداپیشگی برایس، معلم و راهنما هیت مانکی را که اکنون مرده و در حال راهنمایی این میمون آدمکش در قالب یک روح است، در انیمیشن Hit-Monkey بر عهده دارند که بازگشت آن‌ها به‌همراه الیویا مان در نقش آکیکو در فصل دوم این انیمیشن سریالی بزرگسالانه تایید شده است. همچنین لزلی جونز به‌عنوان صداپیشه جدید به فصل دوم سریال هیت مانکی اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.

جاش گوردون و ویل اسپیک وظیفه ساخت انیمیشن Hit-Monkey را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه نیز بازگشته‌اند. برخلاف فصل اول انیمیشن هیت مانکی که توسط بخش تلویزیونی مارول تولید شده بود، فصل دوم این انیمیشن قرار است توسط استودیوی انیمیشن‌سازی قرن بیستم، سازنده انیمیشن Solar Opposites و انیمیشن Futurama تولید و از شبکه هولو پخش شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده