نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

مشخص شدن تاریخ اکران فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات

پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی تاریخ اکران فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات را مشخص و اعلام کرد که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Gladiator 2 مشخص و اعلام شده است. دنباله فیلم Gladiator قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود و پارامونت پیکچرز اعلام کرد که فیلم گلادیاتور ۲ در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ (۲ آذر ۱۴۰۳)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مدتی پیش بود که مشخص شد پاول مسکل، بازیگر سریال Normal People و فیلم Aftersun در حال انجام مذاکرات نهایی با پارامونت برای بازی در نقش لوسیوس در فیلم Gladiator 2 است.

مسکل اخیرا برای بازی در فیلم Aftersun توانسته برای اولین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. ریدلی اسکات برای کارگردانی فیلم Gladiator 2 باز خواهد گشت و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم گلادیاتور ۲ بر عهده دیوید اسکارپا بوده که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World و فیلم Napoleon همکاری کرده است. فیلم Gladiator در سال ۲۰۰۰ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۴۶۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم گلادیاتور همچنین توانست نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شود و ۵ جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای راسل کرو دریافت کند. گفته می‌شود که فیلم Gladiator 2 قرار است داستان لوسیوس، پسر لوسیلا با بازی کانی نیلسن و خواهرزاده کومودوس با بازی واکین فینیکس را دنبال کند. لوسیوس در پایان فیلم Gladiator بسیار تحت تاثیر ماکسیموس با بازی راسل کرو قرار گرفته بود که او و مادرش را نجات داد.

اسکات اخیرا فیلم Napoleon را کارگردانی کرده است که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون واکین فینیکس، ونسا کربی و بن مایلز هستیم. فیلم ناپلئون قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ در سالن‌های سینما اکران و از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده