نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۹

استفاده گسترده از فناوری کاهش سن برای تام هنکس در فیلم جدید رابرت زمکیس

طبق اطلاعات منتشر شده، در فیلم Here با بازی تام هنکس و رابین رایت و به کارگردانی رابرت زمکیس قرار است به شکل گسترده از فناوری کاهش سن استفاده شود.

رابرت زمکیس، کارگردان فیلم Forrest Gump و مجموعه فیلم Back to the Future در حال کارگردانی فیلم Here براساس رمانی به همین نام اثر ریچارد مک گوایر است که در این فیلم قرار است شاهد نقش‌آفرینی تام هنکس، رابین رایت، کلی رایلی و پل بتانی باشیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فیلم اینجا قرار است شاهد استفاده گسترده از فناوری کاهش سن باشیم. هالیوودریپورتر گزارش داد که اتفاقات فیلم Here در یک اتاق رخ جریان دارد که ساکنان آن را در طول سال‌های مختلف دنبال می‌کند.

بدین ترتیب در این فیلم درام از فناوری کاهش سن برای کاهش سن بازیگران فیلم از جمله تام هنکس و رابین رایت به شکل گسترده استفاده خواهد شد که از یک ابزار AI جدید از Metaphysic Live استفاده می‌شود که این فناوری مشابه دیپ فیک معروف DeepTomcruise خواهد بود. ادعا شده است که این ابزار می‌تواند ظاهر شخصیت‌ها را با بهترین وضوح تغییر دهد و جلوه‌های کاهش سن را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد و این اجراها به‌صورت زنده و همزمان و بدون استفاده از فناوری اضافه یا جلوه‌های ویژه انجام خواهد شد.

بدین ترتیب از این فناوری برای کاهش سن بازیگران در فیلم Here به شکل گسترده استفاده شده که درواقع جایگزین استفاده از روش‌های مشابه با استفاده از جلوه‌های ویژه شده است. علاوه‌بر کارگردانی، رابرت زمکیس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اینجا را به‌همراه اریک راث، نویسنده فیلمنامه آثاری چون فیلم Forrest Gump، فیلم The Insider، فیلم Munich، فیلم The Curious Case of Benjamin Button، فیلم A Star Is Born، فیلم Dune و فیلم Killers of the Flower Moon نیز بر عهده داشته است.

فیلم Here قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ توسط سونی پیکچرز اکران شود.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده