نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷

لغو سریال Pennyworth دی سی پس از سه فصل توسط HBO Max

شبکه HBO Max از لغو سریال Pennyworth پس از سه فصل خبر داده است و بدین ترتیب این سریال برای فصل چهارم باز نخواهد گشت.

اوایل این ماه بود که شبکه HBO Max از لغو سریال Doom Patrol و سریال Titans و پایان یافتن این دو سریال در پایان فصل چهارم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری از دنیای دی سی لغو شده است. شبکه HBO Max رسما اعلام کرد که سریال Pennyworth پس از سه فصل لغو شده است و برای فصل چهارم تمدید نخواهد شد تا سومین سریال از دنیای DC به کار خود در این شبکه پایان دهد.

سریال پنی ورث در ابتدا از شبکه Epix که اکنون MGM Plus است پخش شد و در ادامه پخش این سریال از فصل سوم به شبکه HBO Max منتقل شد. سریال Pennyworth داستان دوره جوانی آلفرد پنی‌ورث، خدمتکار بروس وین را روایت می‌کند که درواقع سرباز سابق سرویس هوایی ویژه بریتانیا در دهه سوم زندگی خود بوده است. در این دوره زمانی، وی یک شرکت امنیتی را تأسیس می‌کند و با یک جوان بسیار پولدار به نام توماس وین آشنا می‌شود و همکاری می‌کند. اتفاقات سریال در دهه ۶۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد.

هارلی کوئین، پویزن آیوی و سایر شخصیت‌های انیمیشن Harley Quinn

در این سریال شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل توماس وین و مارتا کین هم هستیم که درواقع منشا آشنایی این شخصیت‌ها را با یکدیگر روایت می‌کند. جک بانون، بن الدریج، رایان فلچر، پالوما فیت، جیسون فلمینگ، اما پایتز، پالی واکر، جسیکا الربی، هینسلی لوید بنت، دوروسی اتکینسون، ایان پولستون دیویس، دنی وب و رامون تیکارام از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Pennyworth حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درکنار سریال Peacemaker که برای فصل دوم باز خواهد گشت، انیمیشن Harley Quinn نیز به کار خود در شبکه HBO Max ادامه خواهد داد. درواقع این انیمیشن همین الان هم برای فصل چهارم تمدید شده است و فعلا برنامه‌ای برای لغو پخش آن وجود ندارد. جیمز گان، رئیس دی‌سی استودیو نیز به ستایش از سریال Harley Quinn پرداخته بود و آن را فوق‌العاده توصیف کرد. انیمیشن هارلی کویین درواقع لیبل Elseworlds را دریافت می‌کند و ظاهرا فصل چهارم آن قرار نیست فصل پایانی آن فعلا باشد.

همچنین در مورد سریال‌های شبکه CW از دنیای دی سی نیز که امسال بالاخره سریال The Flash پس از ۹ فصل به پایان خواهد رسید، سریال Gotham Knights طبق برنامه از این شبکه پخش خواهد شد، اما آینده فعلی آن نامشخص است و فصل سوم سریال Superman and Lois آماده پخش می‌شود. در هر حال گان می‌گوید که سریال سوپرمن و لویس احتمالا پس از پخش فصل سوم ادامه خواهد یافت و ظاهرا تا فیلم سوپرمن جدید در سال ۲۰۲۵ حداقل پخش این سریال ادامه پیدا می‌کند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده