نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

جیک جیلنهال در میدان نبرد در اولین تریلر فیلم جدید گای ریچی با نام The Covenant

آمازون و MGM اولین تریلر فیلم The Covenant به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیک جیلنهال را منتشر کرده‌اند که این فیلم قرار است اکرانی اختصاصی داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم The Covenant منتشر شده است. این فیلم اکشن و مهیج داستان گروهبان جان کینلی با بازی جیک جیلنهال را دنبال می‌کند که در آخرین سفر خود به افغانستان با یک مترجم محلی به‌نام احمد برای بررسی منطقه همکاری می‌کند. زمانی‌که گروهی مسلح در کمین واحد در حال گشت‌زنی آن‌ها هستند و به آن‌ها حمله می‌کنند، کینلی و احمد تنها بازماندگان این حمله هستند.

درحالی‌که مهاجمان در حال تعقیب آن‌ها هستند، اما احمد زندگی خود را به خطر می‌اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می‌کند تا او را به منطقه‌ای امن برساند و جان او را نجات دهد. کینلی پس از بازگشت به آمریکا متوجه می‌شود که برخلاف وعده داده شده، احمد و خانواده‌اش به آمریکا منتقل نشده‌اند. حالا کینلی برای حفاظت از زندگی دوستش و همچنین جبران کردن لطفش، به منطقه جنگی باز می‌گردد تا احمد و خانواده‌اش را پیش از اینکه شبه‌نظامیان آن‌ها را دستگیر کنند و به قتل برسانند، پیدا کند و با خود به آمریکا ببرد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم The Covenant را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تایید شد که فیلم The Covenant در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت و پیش از پخش از آمازون پرایم، اکران اختصاصی خواهد داشت. علاوه‌بر تریلر، اولین پوستر فیلم کاوننت نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم The Covenant گای ریچی و جیک جیلنهال

گای ریچی، کارگردانی آثاری چون فیلم Lock, Stock and Two Smoking Barrels، فیلم Snatch، فیلم Revolver، دو قسمت فیلم شرلوک هولمز، فیلم The Gentlemen و فیلم Wrath of Man وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Covenant را بر عهده داشته است. همچنین مارن دیویس و ایوان اتکینسون به ریچی در نوشتن فیملنامه این فیلم اکشن کمک کرده‌اند.

جیک جیلنهال، دار سلیم، الکساندر لودویگ، آنتونی استار، جیسون وانگ، بابی اسکوفیلد، شان ساگار و امیلی بیچام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Covenant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre، دیگر فیلم گای ریچی است که به‌تازگی در کشورهای بین‌المللی روی پرده رفته است. ریچی هم‌اکنون در حال ساخت سریال The Gentlemen و فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare با بازی هنری کویل است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده