نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹

اعلام شروع ساخت فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس

سونی پیکچرز دوباره به ساخت فیلم Bad Boys 4 با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس چراغ سبز نشان داده و این فیلم اکشن وارد مراحل پیش تولید شده است.

اوایل امسال و پس از حوادث اسکار ۲۰۲۲ که در آن ویل اسمیت به کریس راک سیلی زد، بود که سونی پیکچرز ساخت فیلم Bad Boys 4 را متوقف کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار خوبی برای طرفداران مجموعه فیلم پسران بد منتشر شده است. ویل اسمیت و مارتین لارنس تایید کردند که فیلم Bad Boys 4 قطعا ساخته خواهد شد و این فیلم اکشن هم‌اکنون در مراحل پیش تولید قرار دارد. همچنین عادل ال عربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life برای کارگردانی فیلم پسران بد ۴ باز خواهند گشت.

کریس برمنر که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 3 را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Boys 4 را بر عهده دارد. فیلم Bad Boys for Life پیش از دوران همه‌گیری ویروس کرونا روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم اکشن بیش از ۴۲۶.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد که این فروش شامل ۲۰۶.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۲۰.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

عادل ال عربی و بلال فلاح در پشت صحنه فیلم Rebel

همچنین به‌نظر می‌رسد که ساخت فیلم Bad Boys 4 به معنای بازگشت شخصیت‌های جدید این مجموعه مثل ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و چارلز ملتون، نیز باشد، اما در حال حاضر فهرست رسمی بازیگران این فیلم اعلام نشده است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم پسردان بد ۴ مثل زمان شروع فیلم‌برداری یا تاریخ اکران آن منتشر نشده و تنها شروع مراحل پیش تولید این فیلم اکشن توسط دو بازیگر اصلی آن تایید شده است.

علاوه‌بر فیلم Bad Boys for Life، عادل ال عربی و بلال فلاح اخیرا فیلم Rebel را کارگردانی کرده‌اند که داستان پسران یک خانواده مسلمان را دنبال می‌کند. این فیلم در جشنواره فیلم فیلادلفیا موفق شد جایزه بهترین روایت را از بخش داوران دریافت کند. آن‌ها همچنین دو قسمت از سریال Ms. Marvel را کارگردانی کرده‌اند و وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده داشتند که این فیلم با وجود پایان فیلم‌برداری، پخش آن لغو شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده