نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۱

مذاکره جیمز منگولد برای کارگردانی فیلم Swamp Thing دی سی

جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان و فیلم Indiana Jones 5 در حال مذاکره با برادران وارنر و دی سی برای کارگردانی فیلم Swamp Thing است.

به‌تازگی جیمز گان و پیتر سفران، مدیران DC Studios از اولین بخش از فیلم‌ها و سریال‌های دنیای سینمایی جدید دی سی رونمایی کردند که در آن شاهد معرفی ریبوت فیلم Swamp Thing بودیم. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم ترسناک مشخص شده باشد.

هالیوودریپورتر گزارش داد که جیمز منگولد در حال مذاکره با برادران وارنر برای پذیرفتن کارگردانی برای کارگردانی فیلم Swamp Thing است که تمرکز این فیلم ترسناک و ماورالطبیعه روی شخصیت سوامپ تینگ خواهد بود.

جیمز منگولد در فرش قرمز فیلم Ford v Ferrari

اگرچه در زمان معرفی برنامه فیلم‌های آینده DC توسط گان و سفران اشاره‌ای به منگولد نشده بود، اما منابع نزدیک می‌گویند که مذاکره او با برادران وارنر هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد. بااین‌حال منگولد سه‌شنبه شب توییتی با تصویر کمیک سوامپ تینگ را در توییتر خود منتشر کرد که اثر برنی رایتسون بود و گان در ادامه این توییت را ریتوییت کرد تا شایعات کارگردانی فیلم Swamp Thing توسط جیمز منگولد قوت بگیرد. منگولد پیش از این گفته بود که از طرفداران سرسخت سوامپ تینگ و داستان‌های این شخصیت است.

منابع می‌گویند که او با ایده‌های خود برای ساخت فیلمی براساس این شخصیت به سراغ گان و سفران رفته است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که تا زمان ساخت و اکران فیلم سوامپ تینگ فاصله زیادی داشته باشیم. چرا که منگولد هم‌اکنون برنامه کاری شلوغی دارد. منگولد هم‌اکنون کارگردانی فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را بر عهده دارد که این فیلم در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

او سپس فیلم زندگینامه باب دیلن را برای پارامونت تولید خواهد کرد که پروژه بعدی او خواهد بود. جیمز منگولد بیشتر برای کارگردانی آثاری چون فیلم Identity، فیلم Walk the Line، فیلم 3:10to Yuma، فیلم The Wolverine، فیلم Logan و فیلم Ford v Ferrari شناخته می‌شود و دو بار هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. منگولد همچنین اخیرا وظیفه کارگردانی فیلمی براساس باستر کیتون را بر عهده گرفته است.

شخصیت سوامپ تینگ توسط نویسنده لن وین و طراح برنی رایتسون خلق و برای اولین‌بار در سال ۱۹۷۱ معرفی شد. نام واقعی این شخصیت دکتر الک هالند است که پس از مرگش به این موجود تبدیل می‌شود. پیش از این فیلم Swamp Thing، فیلم The Return of Swamp Thing و سریال سوامپ تینگ که پس از یک فصل لغو شد، براساس این شخصیت ساخته شده بود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده