نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

ساخت سریالی جدید براساس دوران جوانی دکستر

طبق شایعات منتشر شده، شبکه شوتایم به‌جای تولید فصل دوم سریال Dexter: New Blood، به‌دنبال ساخت سریالی براساس دوران جوانی دکستر است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی جدید براساس شخصیت دکستر در دست ساخت است. درحالی‌که پارامونت پلاس و شبکه شوتایم در حال ادغام با یکدیگر هستند تا به رقیبی قدرتمند در بازار تبدیل شوند، حالا TVLine براساس گفته چند منبع ناشناس خود گزارش داده که شبکه شوتایم ساخت فصل دوم سریال Dexter: New Blood را کنار گذاشته است و در عوض این شبکه در حال توسعه سریال Young Dexter است که تمرکز این سریال پیش درآمد احتمالی روی دوران جوانی شخصیت دکستر خواهد بود.

شبکه شوتایم هنوز به شکل رسمی به این خبر واکنش نشان نداده است، اما این منبع می‌گوید که سریال Young Dexter یکی از چندین ایده و برنامه احتمالی این شبکه برای ساخت سریالی جدید براساس شخصیت دکستر و دنیای آن است. در هر حال عدم ساخت فصل دوم سریال Dexter: New Blood می‌تواند باعث غافلگیری طرفداران شود؛ چرا که فصل اول این سریال که دارای ۱۰ قسمت بود، به‌طور میانگین ۸ میلیون بیننده در هفته داشته است و در آن زمان رکورد بینندگان شبکه شوتایم را شکسته بود.

همچنین کلاید فیلیپس، شورانر سریال Dexter: New Blood سال گذشته به ساخت فصل دوم این سریال ابراز علاقه کرده بود. در هر حال هنوز شوتایم به شکل رسمی به ساخت یک فصل کامل از سریال Young Dexter چراغ سبز نشان نداده است. پیش از این سریال Dexter با بازی مایکل سی هال در نقش دکستر مورگان، در ۹ فصل و ۹۶ قسمت تولید و از شبکه شوتایم پخش شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده