نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

انتشار پوستر جدید فیلم سریع و خشن 10 با حضور وین دیزل

ساعاتی قبل پوستر جدیدی از دهمین قسمت مجموعه‌ فیلم‌های سینمایی سریع و خشن منتشر شد.

در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فیلم Fast X که ‌به‌عنوان دهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن شناخته‌ می‌شود، منتشر شده است. در تصویر منتشر‌شده ما وین دیزل، بازیگر نقش دومینیک تورتو را مشاهده می‌کنیم که یک گردنبند صلیب نقره‌ای را در دست خود گرفته است.

این تصویر به دو قسمت پایانی این مجموعه سینمایی اکشن اشاره دارد و جمله‌ی The end of the road begins روی آن به چشم می‌خورد. قسمت یازدهم Fast and Furious (بخش دوم قسمت دهم) که به‌عنوان آخرین قسمت داستان سری اصلی معرفی شده، در حال گذراندن مراحل تولید است و هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

تریلر فیلم Fast X در تاریخ ۱۰ فوریه سال جاری میلادی (۲۱ بهمن) پخش خواهد شد. سریع و خشن ۱۰ فعلا برای اکران در تاریخ ۱۹ مه سال جاری (۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید پوستر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

وین دیزل در پوستر جدید فیلم Fast X

لویی لتریر سکان کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. در کارنامه کاری این شخص ساخت آثاری مثل Transporter و Now You See Me به چشم‌ می‌خورد. فیلم‌نامه Fast X توسط جاستین لین و دن مزیو به رشته تحریر درآمد.

وین دیزل، تایریس گیبسون، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، اسکات ایستوود، جیسون موموآ و بری لارسون در فهرست بازیگران این فیلم هستند و در Fast X به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این قسمت ما شاهد حضور کاراکتر‌های مختلف این فیلم در شهرهایی مثل لندن، توکیو و کشور‌های دیگری در نقاط مختلف جهان خواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا قسمت‌های قبلی این مجموعه فیلم را مشاهده کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربرها به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده