نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸

تلاش مایکل بی. جردن برای غلبه بر حریف در پوستر فیلم Creed III

شرکت مترو گلدوین مایر پوستر جدیدی از فیلم ورزشی درام Creed III با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت مترو گلدوین مایر (MGM) پوستر جدیدی از فیلم Creed III (کرید ۳)، سومین اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های Rocky (راکی) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این فیلم ورزشی درام با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) روی پرده سینما می‌رود.

پوستر تازه فیلم Creed 3 با نقش‌آفرینی مایکل بی. جردن

در خلاصه‌ی داستان فیلم Creed 3 می‌خوانیم: «آدونیس کرید پس از کسب افتخار در دنیای بوکس هم در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود به کامیابی رسیده است. وقتی دامیان، دوست دوران کودکی آدونیس و اعجوبه‌ی سابق بوکس پس از گذراندن یک دوره‌ی طولانی محکومیت در زندان به خانه بازمی‌گردد، برای اثبات خود وارد رینگ مبارزه می‌شود. رویارویی دوستان سابق چیزی بیش از یک مبارزه‌ی ساده است. آدونیس برای تسویه حساب باید آینده‌ی خود را به‌منظور نبرد با دامیان در معرض خطر قرار دهد؛ مبارزی که به‌هیچ‌وجه چیزی برای از دست دادن ندارد».

مایکل بی. جردن نه‌تنها در قسمت سوم فیلم Creed به نقش‌آفرینی می‌پردازد، بلکه در نخستین تجربه‌ی کارگردانی خود سکان هدایت آن را نیز در دست می‌گیرد. کینان کوگلر، نویسنده‌ی فیلم Space Jam: A New Legacy (هرج‌ومرج فضایی: میراث جدید) و زک بیلین، نویسنده‌ی فیلم King Richard (شاه ریچارد) فیلم‌نامه‌ی فیلم Creed 3 را براساس طرح داستانی رایان کوگلر، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) به رشته‌ی تحریر درآوردند.

مایکل بی. جردن در نقش آدونیس کرید، تسا تامپسون در نقش بیانکا تیلور، فیلیسیا رشاد در نقش مری آن کرید، وود هریس در نقش تونی اورز، فلوریان مونته‌آنو در نقش دامیان اندرسون ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فیلم Creed III بازی می‌کنند. این نخستین فیلم اسپین‌آف راکی بدون حضور راکی بالبوآ با نقش‌آفرینی سیلوستر استالونه است.

چارلز وینکلر، ویلیام چارتوف و دیوید وینکلر از شرکت Chartoff-Winkler Productions به‌همراه شرکت Proximity Media، جاناتان گلیکمن، مایکل بی. جردن و رایان کوگلر وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Creed 3 را برعهده دارند و آدام روزنبرگ، سو اوهانیان و زینزی کوگلر به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده