نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱

آغاز سفر جاده‌ای پرهرج‌ومرج جول و الی در تریلر اپیزود ۴ سریال The Last of Us

تریلر تبلیغاتی اپیزود چهارم فصل اول سریال The Last of Us پایان سفر جاده‌ای جول و الی پس از مواجهه با بازماندگان مسلح را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ تریلر تبلیغاتی جدیدی از اپیزود چهارم فصل اول سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. سکان هدایت این قسمت در دستان جرمی وب قرار داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را کریگ مازن به رشته‌ی تحربر درآورد. این اپیزود تحت عنوان Please Hold My Hand (لطفا دستم را بگیر) در تاریخ ۱۶ بهمن (۵ فوریه) از شبکه HBO تقدیم بیننده‌ها خواهد شد.

پس از یک اپیزود تکان‌دهنده که حول محور کاراکترهای بیل با نقش‌آفرینی نیک آفرمن و فرانک با بازی ماری بارتلت می‌چرخید، دوباره تمرکز سریال لست آو آس روی سفر طولانی جول و الی معطوف می‌شود. تریلر تازه نگاهی به سفر جاده‌ای کاراکترهای اصلی داستان دارد. نظر به اینکه سروکله بازماندگان مسلح پیدا می‌شود، جول و الی مجبور می‌شوند که خیلی زود اتومبیل خود را رها کنند. این تریلر به معرفی کتلین با هنرنمایی ملانی لینسکی نیز می‌پردازد.

دانلود ویدیو از آپارات

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، روتینا وسلی در نقش ماریا، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از بازیگرهای سریال The Last of Us به‌شمار می‌آیند.

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ می‌خوانیم: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

کریک مازن، خالق سریال Chernobyl (چرنوبیل) و نیل دراکمن، خالق سری بازی لست آو آس به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال The Last of Us فعالیت می‌کنند. بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در همکاری با شرکت پلی استیشن پروداکشنز این اقتباس تلویزیونی را تولید کرده است. اسد قزلباش و کارتر سوان از پلی استیشن پروداکشنز درکنار کارولین استراوس، رئیس استودیو ناتی داک و ایوان ولز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی پروژه فعالیت داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده