نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۴

احتمال همکاری دوباره ویلم دفو با رابرت اگرز در بازسازی فیلم Nosferatu

ویلم دفو که پیش از این با رابرت اگرز در فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman همکاری کرده بود، در حال مذاکره برای حضور در بازسازی فیلم Nosferatu است.

رابرت اگرز، کارگردان آثار تحسین شده‌ای چون فیلم The Witch، فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman مدت زیادی می‌شود که قصد دارد تا بازسازی فیلم Nosferatu را کارگردانی کند و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به این فیلم ترسناک اضافه شود. ویلم دفو در حال مذاکره با شرکت فوکس فیچرز برای حضور در بازسازی فیلم نوسفراتو است. دفو پیش از این با رابرت اگرز در فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman همکاری کرده بود و فیلم Nosferatu می‌تواند سومین پروژه مشترک آن‌ها باشد.

رابرت اگرز در پشت صحنه فیلم The Northman

علاوه‌بر ویلم دفو، بیل اسکاشگورد، لیلی رز دیپ و نیکلاس هولت دیگر بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Nosferatu حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. فیلم Nosferatu در سال ۱۹۲۲ براساس رمان دراکولا اثر برام استوکر ساخته شد. این فیلم محصول کشور آلمان است و گفته می‌شود که بازسازی این فیلم ترسناک قرار است برداشت جدید و متفاوتی از این فیلم باشد، اما به داستان و محتوای اصلی پایه‌بند خواهد بود.

پیش از این نیز ورنر هرتسوک یک بازسازی دیگر از فیلم Nosferatu را کارگردانی کرده بود که این فیلم ترسناک در سال ۱۹۷۹ اکران شد. بازسازی فیلم Nosferatu داستانی رازآلود از دلبستگی یک خون‌آشام باستانی ترانسیلوانیایی به یک زن جوان تسخیرشده را در آلمان قرن نوزدهم روایت می‌کند که همه‌جا به‌دنبال او است و وحشتی غیرقابل وصف را با خودش به‌همراه می‌آورد. رابرت اگرز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده دارد.

فیلم The Lighthouse

علاوه‌بر فیلم The Lighthouse و فیلم The Northman، طی این مدت در آثاری چون فیلم The Florida Project، فیلم Murder on the Orient Express، فیلم At Eternity's Gate، فیلم Aquaman، فیلم Togo، فیلم Zack Snyder's Justice League، فیلم The French Dispatch، فیلم Nightmare Alley و فیلم Spider-Man: No Way Home نقش‌آفرینی کرده است و از آثار آینده او می‌‌توان به فیلم Inside، فیلم Asteroid City، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom، فیلم Poor Things و فیلم And اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده