نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

پیوستن بازیگر سریال The Bear به فیلم Thunderbolts مارول

به‌تازگی مارول استودیو بازیگر دیگری به فیلم Thunderbolts را اضافه کرده است تا شاهد گسترش فهرست بازیگران این فیلم باشیم.

مارول استودیو در حال ساخت فیلم Thunderbolts است که این فیلم قرار است به فاز پنجم دنیای سینمایی مارول پایان دهد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. ددلاین گزارش داد که ایو ادبیری، بازیگر سریال The Bear به جمع بازیگران فیلم Thunderbolts برای بازی در یک نقش مرموز و فاش نشده اضافه شده است. اطلاعات بیشتری در حال حاضر از نقش احتمالی ادبیری که اخیرا برای بازی در سریال The Bear سر زبان‌ها افتاده در دسترس نیست.

آیو ادبیری در نقش یک سرآشپز جدید به نام سیدنی در سریال The Bear

فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، سباستین استن در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر، وایت راسل در نقش جان واکر ملقب به US Agent، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف ملقب به رد گاردین، هانا جان کامن در نقش گوست، اولگا کوریلنکو در نقش تسک‌مستر و جولیا لوئی درایفوس در نقش والنتینا، اعضای گروه تاندربولتز را تشکیل می‌دهند. همچنین هریسون فورد قرار است نقش ژنرال تاندربولت راس را در این فیلم بازی کند که او درواقع جایگزین ویلیام هرت فقید شده است.

جیک شرایر با سابقه کارگردانی فیلم Robot & Frank و فیلم Paper Towns وظیفه کارگردانی فیلم Thunderbolts را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم تاندربولتز بر عهده اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Widow، فیلم Thor: Ragnarok و فیلم Godzilla vs. Kong خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Thunderbolts در دسترس نیست. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اوایل تابستان آینده آغاز خواهد شد.

فیلم Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر سریال The Bear، ادبیری سابقه بازی و نویسندگی در انیمیشن Big Mouth، سریال Dickinson و بازی در فیلم How It Ends و فیلم Hello, Goodbye, and Everything In Between را نیز داشته که اخیرا در فیلم Bottoms بازی کرده و به‌عنوان نویسنده به سریال What We Do In the Shadows اضافه شده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده