نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

حذف نامزد جنجالی بخش بدترین بازیگر زن تمشک طلایی ۲۰۲۳

مدیران جوایز تمشک طلایی ضمن عذرخواهی اعلام کردند که رایان کیرا آرمسترانگ، بازیگر فیلم Firestarter از فهرست نامزدهای جوایز امسال حذف شده است.

مدتی پیش بود که فهرست نامزدهای جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۳ اعلام شدند، اما درکنار نام‌های بزرگی که نامزد بدترین‌های سال شده بودند، یک نام باعث ایجاد جنجال بزرگی شد. رایان کیرا آرمسترانگ، بازیگر ۱۲ ساله برای فیلم Firestarter نامزد جایزه بدترین بازیگر زن شد و همین موضوع باعث ایجاد انتقادات شدیدی از جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۳ شده بود و بسیاری اعتقاد داشتند که این موضوع می‌تواند به معنای نابودی زندگی شخصی و حرفه‌ای این کودک ۱۲ ساله باشد.

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام این بازیگر از فهرست‌ نامزدهای ۴۳امین دوره جوایز تمشک طلایی حذف شد. به نقل از ورایتی جان ویلسون،‌ رئیس برگزاری جوایز تمشک طلایی با انتشار بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی اعلام کرد که نام رایان کیرا آرمسترانگ، بازیگر فیلم Firestarter از فهرست نامزدهای جوایز امسال حذف شده است. این فیلم اقتباسی از رمان استیون کینگ بود که آرمسترانگ نقش اصلی این فیلم را بازی کرده است.

ویلسون گفت: «بعضی مواقع کارهایی بدون فکر انجام می‌دهید و سپس برای آن فراخوانده می‌شوید. این یکی از دلایلی بود که Razzies برای آن تشکیل شد. انتخاب آرمسترانگ ۱۱ ساله به‌عنوان نامزد یکی از جوایز ما توجه بسیاری را جلب کرد و نشان داد که چقدر بی‌رحم و بی‌فکر در مورد این انتخاب بوده‌ایم.»

ویلسون در ادامه اضافه کرد به‌دلیل آسیبی که احتمالا باعث آن شده‌اند، عذرخواهی می‌کند و برنامه‌ای برای تعیین محدودیت سنی در دستور دارد که باعث می‌شود بازیگران زیر ۱۸ سال نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی نشوند. ویلسون ضمن گفتن اینکه همه می‌توانند اشتباه کنند، اضافه کرد که آن‌ها هرگز قصد نابودی شغل کسی را ندارند و به همین دلیل مراسم Redeemer Award را ایجاد کرده‌اند.

مراسم جوایز تمشک طلایی ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۱ مارس (۲۰ اسفند)، یک روز پیش از مراسم اسکار ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد و برندگان بدترین آثار سال مشخص و معرفی می‌شوند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده