نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

تمدید انیمیشن سیمپسون ها برای فصل ۳۵ و ۳۶

شبکه فاکس از تمدید انیمیشن The Simpsons، انیمیشن Family Guy و انیمیشن Bob's Burgers همگی برای دو فصل دیگر خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس از تمدید چندین انیمیشن محبوب خود برای فصل‌های بیشتر خبر داده است. در ابتدا اعلام شد که انیمیشن The Simpsons دوباره برای دو فصل دیگر تمدید شده است. بدین ترتیب انیمیشن سیمپسون ها قرار است تا فصل ۳۵ و ۳۶ ادامه پیدا کند. تا پایان فصل ۳۴ام این انیمیشن کمدی محبوب، تعداد مجموع قسمت‌های انیمیشن The Simpsons از مرز ۷۵۰ اپیزود خواهد گذشت و حالا با تمدید این انیمیشن تا دو فصل دیگر، انتظار می‌رود تعداد قسمت‌های انیمیشن سیمپسون‌ها از مرز ۸۰۰ قسمت عبور کند.

این دو فصل قرار است در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ از شبکه فاکس پخش شود. پس از اینکه فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی پخش شد، انیمیشن The Simpsons به برنامه‌های دیزنی پلاس اضافه شد و این انیمیشن توانسته تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های سال ۲۰۲۲ در شبکه‌های آنلاین نیز شود و عجیب نیست که با ادامه محبوبیت آن شاهد ادامه تولید و پخش سیمپسون‌ها باشیم. در حال حاضر به‌نظر نمی‌رسد که پایانی برای انیمیشن The Simpsons در نظر گرفته شده باشد.

سیمپسون‌ها تنها انیمیشن شبکه فاکس نیست که برای دو فصل دیگر تمدید شده است و انیمیشن Family Guy و انیمیشن Bob's Burgers نیز برای دو فصل دیگر تمدید شده‌اند. شبکه فاکس سفارش ساخت فصل ۲۲ و ۲۳ برای انیمیشن Family Guy و سفارش ساخت فصل ۱۴ و ۱۵ برای انیمیشن Bob's Burgers را داده است.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده