نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲

اعلام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Succession

شبکه HBO با انتشار یک تیزر تریلر زمان شروع پخش فصل چهارم سریال Succession را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع پخش فصل چهارم سریال Succession مشخص و اعلام شده است. شبکه HBO به‌تازگی تیزر تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال وراثت منتشر کرده است که در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از اتفاقات فصل جدید این سریال محبوب و تحسین شده هستیم. در پایان این تریلر مشخص شد که پخش فصل چهارم سریال Succession از تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۳ (بامداد ۷ فروردین ۱۴۰۲ به وقت ایران) آغاز خواهد شد.

سریال Succession داستان خانواده روی و امپراطوری رسانه‌ای آن‌ها که Waystar Royco را دنبال می‌کند. لوگان روی تصمیم به برنامه‌ریزی برای استعفا و فروش شرکت می‌گیرد و در طول فصل سوم فرزندان او تلاش می‌کنند تا فروش شرکت پدرشان را متوقف کنند. حالا در فصل چهارم سریال وراثت شاهد حضور لوکاس متسون با بازی الکساندر اسکاشگورد هستیم که در آستانه خرید Waystar است که این موضوع باعث ناراحتی فرزندان خانواده شده است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فصل چهارم سریال Succession را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جرمی استرانگ، برایان کاکس، سارا اسنوک، کیرن کالکین، حایم عباس، نیکولاس براون، پیتر فریدمن، ناتالی گلد، متیو مک‌فادین، آلن راک، داگمارا دومینچیک، آرین مؤید، جین اسمیت-کمرون، جاستین لوپ، دیوید راشه، فیشر استیونس، الکساندر اسکاشگورد، هوپ دیویس، آنابل دکستر جونز، چری جونز و جولیانا کانفیلد از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Succession حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، جسی آرمسترانگ برای ساخت فصل چهارم سریال وراثت نیز بازگشته است.


منبع TechCrunch
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده