نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۹

تصاویر جدید از مراحل فیلمبرداری سریال Fallout

تصاویر جدید از مراحل تصویربرداری سریال Fallout شبکه‌ی آمازون برای اولین‌بار ظاهر تعمیرگاه Red Rocket در این اثر تلویزیونی را به‌نمایش می‌گذارد.

پس از گذشت ۶ ماه از آغاز رسمی مراحل تولید سریال اقتباسی Fallout استودیوهای آمازون، حالا تصاویر جدیدی از پشت‌صحنه محل فیلم‌برداری این سریال در شهر کوچک نایاک در جنوب نیویورک منتشر شده است که ظاهر تعمیرگاه مشهور Red Rocket را نشان می‌دهد.

در این تصاویر که توسط یکی از هواداران سری فال‌اوت و در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است، می‌توانیم مراحل ساخت و آماده‌سازی نصب بنر موشک سرخ مشهور ایستگاه‌های پمپ بنزین شرکت Red Rocket را مشاهده کنیم. در جهان سری فال‌اوت، رد راکت یکی از شرکت‌های بزرگ و قدیمی است که در زمان پیش از وقوع آخرالزمان هسته‌ای، با در اختیار داشتن صدها پمپ بنزین در سراسر ایالات متحده، وظیفه‌ی تأمین سوخت موتورهای اتمی و اتوموبیل‌های قرن جدید زندگی شهروندان آمریکایی را برعهده داشت.

این ایستگاه‌ها در تمامی بازی‌های قبلی فال‌اوت استودیوی بتسدا سافتورکز یعنی فال‌اوت 3، فال‌اوت 4 و بازی آنلاین فال‌اوت 76 نیز حضور داشته‌اند. حالا ظاهرا به‌تصویر کشیدن لوگو و شمایل کلی این برند نیز با دقت زیادی مشابه با بازی‌های این سری انجام شده است.

پیش از این تاد هاوارد، کارگردان قسمت سوم و چهارم این مجموعه تایید کرده بود حوادث این سریال در منطقه‌ی جدید اما جهانی مشترکی با بازی‌های این سری جریان خواهد داشت. روایت داستان شخصیت‌ها و گروه‌های جدیدی در این جهان آخرالزمانی، هدف تیم تولید این سریال خواهد بود. جزئیات فاش‌شده از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال نیز ظاهرا به رخ دادن برخی از اتفاقات این سریال در سی‌و‌سومین پناهگاه زیرزمینی آخرالزمان اتمی ایالات متحده اشاره دارند.

هنوز فهرست نهایی بازیگران این سریال اعلام نشده است، اما کایل مک‌لاکلن، آرون ماتین، شیلیا مندز-جونز، مایک دایال، الا پورنل و والتون گاگینز از بازیگران اصلی سریال Fallout خواهند بود. گراهام وگنر و ژنو رابرتسون به‌عنوان شورانر و جیمز آلتمن، جاناتان نولان، لیزا جوی و تاد هاوارد به‌عنوان نویسندگان و تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر شناخته می‌شوند. همچنین کارگردانی اپیزود پایلت/آغازین این سریال نیز برعهده‌ی جاناتان نولان خواهد بود.

هنوز تاریخ پخش فال‌اوت در شبکه‌ی آمازون اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد پخش اولین تریلر و اعلام تاریخ پخش اولین قسمت سریال Fallout باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود راجع به جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده