نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

فیلمبرداری سریال Skeleton Crew به‌پایان رسید

ظاهرا مراحل فیلم‌برداری سریال Skeleton Crew جهان جنگ ستارگان که توسط کارگردان فیلم‌های مرد عنکبوتی کارگردانی می‌شود، به پایان رسیده است.

طبق اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده توسط یکی از اعضای پشت‌‌صحنه سریال Skeleton Crew از جهان جنگ ستارگان، مراحل تصویربرداری این پروژه پس از حدود ۶ ماه به‌پایان رسیده است.

جورج کاتل که مدیر جلوه‌های فیزیکی این پروژه شناخته می‌شود، روز گذشته و در قالب یک پست در شبکه‌ی اینستاگرام که حالا پاک شده است، این خبر را با هواداران سری جنگ ستارگان به‌اشتراک گذاشت. پیش از این قرار بود تصویربرداری Skeleton Crew از ماه ژوئن سال گذشته آغاز شود و در ماه دسامبر به پایان برسد، اما تأخیر در مراحل پیش‌تولید این سریال باعث وقفه‌ای تقریبا یک ماهه در مراحل فیلم‌برداری این سریال شد.

هنوز جزئیات بیشتری از داستان Skeleton Crew از سوی لوکاس‌فیلم منتشر نشده است. کتلین کندی، تهیه‌کننده‌ Skeleton Crew از فیلم The Goonies ریچارد دانر به‌عنوان یکی از منابع الهام اصلی این سریال نام می‌برد. همچنین داستان Skeleton Crew مثل سریال محبوب مندلورین، در مقطع زمانی نامشخصی پس از جنگ ستارگان: بازگشت جدای روایت می‌شود و جود لاو در نقش یک شخصیت معرفی‌نشده، در این سریال وظیفه‌ی تعلیم و هدایت گروهی از نوجوانان را بر عهده خواهد داشت که درگیر ماجراجویی‌های ناشناخته‌ای می‌شوند.

طبق اعلام دیزنی، Skeleton Crew قبل از پایان سال ۲۰۲۳ میلادی در شبکه آنلاین دیزنی پلاس در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد.

کانسپت آرت سریال Star Wars: Skeleton Crew

درکنار جود لاو، کایرینا کرتر و روی کانایرز در حال حاضر از دیگر بازیگران این سریال جدید مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستند. البته لوکاس‌فیلم هنوز فهرست بازیگران نوجوان این پروژه را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. جان فاورو، دیو فلونی و جان واتز تهیه‌کنندگان اصلی این پروژه خواهند بود. واتز به همراه کریستوفر فورد که پیش از این در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه دنیای سینمایی مارول با یکدیگر همکاری داشته‌اند نیز به‌عنوان شورانرهای سریال Skeleton Crew شناخته می‌شوند.

کارگردانی قسمت ششم سری Final Destination برای شبکه‌ی HBO Max و کارگردانی یک فیلم تریلر با بازی جورج کلونی و برد پیت برای استودیوهای فیلم‌سازی اپل از دیگر پروژه‌های در دست تولید واتز در آینده هستند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده