نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

فیلم Violent Night 2 هم‌اکنون در دست ساخت است

تامی ویرکولا، کارگردان فیلم Violent Night در مصاحبه جدید خود از ساخت دنباله این فیلم اکشن کریسمسی خبر داده است.

در آذر امسال فیلم Violent Night روی پرده‌های سینما رفت و با وجود نقدهای متوسط توانست در گیشه عملکرد خوبی داشته باشد و این فیلم اکشن با تم کریسمسی توانست ۶۷ میلیون دلار در گیشه فروش کند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بابانوئل قرار است به شکار افراد خلافکار بیشتری بپردازد. تامی ویرکولا، کارگردان فیلم Violent Night در مصاحبه با The Wrap تایید کرد که فیلم Violent Night 2 هم‌اکنون در دست ساخت است و این فیلم هم‌اکنون در مرحله بستن قرارداد با تیم تولید قرار دارد.

ویرکولا که پیش از این سابقه کارگردانی فیلم Dead Snow و فیلم Hansel and Gretel: Witch Hunters را داشته، در این مصاحبه گفت: «ما در حال صحبت در مورد فیلم، بستن قرارداد و بررسی و مرتب کردن همه چیز هستیم. ما واقعا زمان این را داریم که فیلمنامه را بشکافیم و سر از داستان آن در آوریم. ما چند ایده داریم و باید ببینیم که فیلم را به چه سمتی می‌خواهیم ببریم و چه چیزی می‌خواهیم و باید در مورد آن صحبت کنیم.»

دیوید هاربر در نقش بابانوئل در حال لبخند زدن در فیلم Violent Night

به‌طور مثال ویرکولا گفت که ایده‌هایی مثل قطب شمال، خانم کلاوس و الف‌ها که در قسمت اول به آن‌ها اشاره شد می‌توانند در فیلم Violent Night استفاده شوند. ویرکولا اضافه کرد که از نظر داستانی فکر می‌کند که آن‌ها یک ایده بسیار جالب برای گسترش دنیای اتفاقات فیلم دارند، اما همچنان به‌دنبال حفظ لحن قسمت اول در دنباله آن هستند. دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things و فیلم Black Widow نقش بابانوئل را در فیلم Violent Night بازی کرده است.

پیش از این هاربر از ایده ساخت دنباله فیلم شب خشونت‌آمیز استقبال کرده بود و حتی گفت که دوست دارد شخصیت‌هایی مثل خانم بابانوئل هم در این فیلم حضور داشته باشند و او حتی شارلیز ترون را برای این نقش پیشنهاد داد. این فیلم اکشن با بودجه‌ای در حدود ۲۰ میلیون دلار تولید شده است. همچنین باتوجه‌به مصاحبه ویرکولا، قابل انتظار است که پاتریک کیسی و جاش میلر برای نوشتن فیلمنامه فیلم Violent Night 2 بازگردند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده