نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۹

اکران فیلم Boogeyman استیون کینگ در سالن‌های سینما به‌جای پخش از شبکه آنلاین

والت دیزنی تصمیم گرفت تا فیلم ترسناک The Boogeyman استیون کینگ را به‌جای پخش از شبکه هولو در سالن‌های سینما اکران کند.

فیلم The Boogeyman با همکاری استودیوی قرن بیستم و استودیو فیلمسازی 21Laps برای پخش از شبکه هولو در دست ساخت بود. این فیلم ترسناک براساس داستان کوتاهی به‌نام The Boogeyman اثر استفن کینگ تولید شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه اکران فیلم بوگی من تغییر پیدا کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم تصمیم گرفتند تا فیلم The Boogeyman را به‌جای پخش مستقیم از شبکه هولو، در سالن‌های سینما اکران کنند.

حالا فیلم The Boogeyman قرار است در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. گفته می‌شود که فیلم بوگی من در ماه دسامبر گذشته یک نمایش آزمایشی را داشته که نتایج آن بسیار مثبت و شگفت‌انگیز بوده است تا حدی که باعث شد تهیه‌کنندگان فیلم تصمیم بگیرند تا در استراتژی و برنامه خود تجدیدنظر و فیلم را به‌جای نمایش در سرویس استریم هولو در سالن‌های سینما اکران کنند و برنامه پخش این فیلم ترسناک را تغییر دهند.

سوفی تاچر و کریس مسینا

تحلیلگران سینما این اتفاق را پیروزی بزرگی برای فیلم‌های ترسناک و کوچک می‌دانند تا به‌جای پخش ازطریق سرویس‌های استریم در سالن‌های سینما نمایش داده شوند. همچنین گفته می‌شود که فیلم Smile نیز در این تغییر استراتژی نقش داشته است. این فیلم ترسناک در ابتدا قرار بود از پارامونت پلاس پخش شود، اما پس از نمایش آزمایشی این برنامه تغییر کرد. فیلم اسمایل که تنها با ۱۷ میلیون دلار ساخته شده بود، پاییز امسال روی پرده‌های سینما رفت و توانست بیش از ۲۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

پیش از این از دیزنی به‌خاطر عدم اکران اختصاصی فیلم Prey در سالن‌های سینما انتقاد شده بود. فیلم‌های ترسناک در دوران همه‌گیری ویروس کرونا به دومین ژانر پس از فیلم‌های ابرقهرمانی تبدیل شده‌اند که مردم را به سالن‌های سینما کشانده‌اند. فیلم M3GAN از یونیورسال جدیدترین فیلم ترسناکی است که در سالن‌های سینما بسیار موفق عمل کرده است و انتظار می‌رود فروش آن از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کند. همچنین ساخت دنباله فیلم ترسناک مگان برای اکران در سال ۲۰۲۵ تایید شده است.  

استیون کینگ

فیلم Barbarian دیگر فیلم استودیوی قرن بیستم است که تابستان امسال اکران شد. این فیلم ترسناک که با بودجه‌ای کمتر از ۱۰ میلیون دلار ساخته شده، بیش از ۴۵ میلیون دلار فروش کرد. فیلم The Menu از سرچلایت پیکچرز نیز تاکنون بیش از ۷۷ میلیون دلار فروش کرده است. راب سوج، کارگردان فیلم Host، فیلم Dashcam و سه قسمت از سریال Britannia، وظیفه کارگردانی فیلم The Boogeyman را براساس فیلمنامه‌ای از مارک هیمن، نویسنده فیلم Black Swan بر عهده داشته است.

فیلم ترسناک بوگی من داستان یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ غم‌انگیز مادرش است و حالا او و برادرش با یک موجود شیطانی در خانه‌ خود مواجه می‌شوند که به‌دنبال آزار و اذیت آن‌ها است و حالا آن‌ها پیش از اینکه خیلی دیر شود، باید نظر پدر عزاداراشان را جلب کنند. سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، مدیسون هو، ویوین لایرا بلیر، مارین ایرلند و جینی وردین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Boogeyman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده